غزه نمود عینی و میدانی بیانیه گام دوم انقلاب است
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
شناسه : 313948
2
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی: فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز نمود عینی و میدانی بیانیه گام دوم انقلاب را در میدان غزه شاهد هستیم.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی در همایش انس و الفت وابستگان سپاه تکاب که امروز در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شما پیشکسوتان؛ روزهای سخت را برای داشتن روزهای خوب امروز سپری کردید.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در ایامی که انقلاب به آنها نیاز داشت، در صحنه بوده و به پیام امام راحل (ره) لبیک گفتند و برای امنیت و آرامش مردم عزیزمان ایثار کردید.

وی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به‌عنوان شهدای زنده یاد کرد و گفت: این مجاهدت شما که برای هم‌میهنان و ملت عزیزمان مایه امنیت و آرامش شده است، ارزشمند است و باید آن را قدر بدانیم.

سردار رجبی در ادامه با تأکید بر اینکه رزمندگان تکاب در تمام صحنه‌ها سربلند بودند، اظهار کرد: رزمندگان تکاب در سه جبهه مبارزه کرده و سربلند از این جبهه‌ها بیرون آمدند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به تقابل حق و باطل در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: امروز جبهه گسترده حق و باطل در جریان بوده و مسلمانان در مقابل جبهه باطل ایستادگی کرده و با ظلم مبارزه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف بوده و همواره در این راستا قدم برداشته است، افزود: دشمن به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی بود؛ ولی در رویایی حق و باطل در فلسطین فتنه آنها برای جهانیان رو شد و جهانیان این ترفند آنها را فهمیدند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی و دروغ بودن ادعاهای حقوق بشر، افزود: اینکه رژیم صهیونیستی بیمارستان یا مدرسه که تحت حمایت سازمان ملل است را هدف قرار می‌دهد، نشان از ناکارآمدی و استانداردهای دوگانه و بی‌اعتباری سازمان‌های بین‌المللی است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: امروز نمود عینی و میدانی بیانیه گام دوم انقلاب را در میدان غزه شاهد هستیم.

سردار رجبی افزود: یکی از موارد و اساسی‌ترین روح حاکم در بیانیه گام دوم حالت تهاجم در جبهه مقاومت و بسیج است که در امت اسلامی این حالت تهاجم را می‌شود دید.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به تحمیل اراده و قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: قدرت بازدارندگی و قدرت تهاجمی روندی است که حاج‌قاسم سلیمانی به دنبال آن بودند و هم اکنون شاهد باروری این اقدامات ارزنده توسط رزمندگان فلسطین هستیم.

وی هم چنین با تأکید بر اینکه تکاب را ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده و باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: توجه لازم به توسعه این منطقه صورت نگرفته و همه مسئولان باید در کنار سپاه و بسیج به این منطقه توجه کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.