غربالگری277 هزار نفر از مردم میاندوآب در رابطه با کرونا/ پتروشیمی و جایگاه های سوخت موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
شناسه : 287757
4

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از غربالگری277 هزار نفر از مردم میاندوآب در رابطه با کرونا خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان میاندوآب با بیان اینکه  باید همه دست به دست هم دهیم تا از شر ویروس منحوص کرونا خلاصی یابیم، اظهار کرد: در این راستا هر کس به وظیفه خود باید به نحو احسن عمل کند.

فرماندار میاندوآب به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: از نیروی انتظامی و بسیجیان بابت همکاری در اجرای  مطلوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در پتروشیمی و جایگاه های سوخت، گفت: پتروشیمی و جایگاه های سوخت موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

قهرمانی تصریح کرد: پتروشیمی میاندوآب در شرف بهره‌برداری است و احتمالا در اوایل اردیبهشت ماه به مرحله بهره‌برداری برسد.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر نظارت بر بازار میوه توسط اداره صمت و اصناف، اظهار کرد: در کنار تمرکز بر موضوع کرونا، باید به بازار میوه نیز نظارت شده تا از افزایش قیمت ها جلوگیری شود.

وی هم چنین خواستار جلوگیری از  توزیع مرغ سایر شهرها در بازار میاندوآب و  اتخاذ تمهیدات در میان نهال فروشان در راستای مقابله با کرونا شد.

قهرمانی در ادامه با قدردانی از خیران شهرستان در جهت توزیع کالا در بین افرادی آسیب دیده از کرونا، گفت: خیران میاندوآبی در این راستا سنگ تمام گذاشتند و در روزهای اخیر یک‌هزار و ۵۰۰ بسته سبدکالا به شکل آبرومندانه و با شناسایی نیازمندان واقعی توزیع شد که این روند به همت خیران در روزهای آینده ادامه می‌یابد.

غربالگری277 هزار نفر از مردم میاندوآب در رابطه با کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه با تقدیر از همراهی مردم در روز طبعیت با در خانه ماندن، گفت: از تمامی ادارات، نهادها و سازمانها و خیرین و سمن ها که در همه حال کمک حال حوزه سلامت می باشند، تقدیر و تشکر می نمایم.

سهراب حیدری با مثبت ارزیابی کردن طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان، اظهار کرد: پتروشیمی میاندوآب و بازار نهال فروشان همچنان از تهدیدهای اصلی در شهرستان به شمار می‌رود که باید تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه کنترل مبادی ورود و خروج شهرستان و روستاها نیز اقدام مناسب و خوبی است، افزود: چهره بیماری کرونا ناشناخته است و بیماران با علائم مختلف به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به غربالگری277 هزار نفر از مردم میاندوآب در رابطه با کرونا، تصریح کرد: بر اساس غربالگری انجام گرفته 979 نفر از مردم در  قرنطینه خانگی هستند.

وی اظهار کرد: ابتلا به کرونا اختصاص به محدوده سنی یا وضعیت مالی خاصی ندارد و همه سنین و اقشار مختلف جامعه اعم از شهری و روستایی را نیز درگیر کرده است و لذا باید نکات و توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه را حتما باید رعایت کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.