غدیر محور وحدت امت اسلامی است
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
شناسه : 309417
3
مسئول امور روحانیون سپاه شهدا آذربایجان غربی: مسئول امور روحانیون سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: غدیر محور وحدت امت اسلامی بوده و بزرگداشت، تکریم و تبلیغ عید غدیر لازم و ضروری است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی در مراسم جشن غدیر در روستای گرده گل میاندوآب که به همت حوزه عملیاتی نبی اکرم(ص) برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: عید غدیر، عید امامت و ولایت بوده و عیدالله اکبر است.

مسئول امور روحانیون سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه واقعه غدیر در منابع معتبر شیعه و سنی نقل شده است، افزود: غدیر محور وحدت امت اسلامی است.

وی با تبیین و تشریح اهمیت مسئله غدیر، گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) برای تکمیل رسالت خود طبق دستور الهی مکلف به ابلاغ ولایت «امیرالمؤمنین (ع)» شده بودند که این رسالت خویش را در غدیر انجام دادند.

مهدوی با بیان اینکه غدیر مسئله مهم و بزرگی است، تصریح کرد: بزرگداشت، تکریم و تبلیغ عید غدیر که عید ولایت است، لازم و ضروری است و همه باید در این زمینه به وظیفه خویش عمل کنند.

مسئول امور روحانیون سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه غدیر خم؛ بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی است، اظهار کرد: اطاعت از ولایت در هر عصری بر ما واجب بوده و در عصر غیبت نیز این ولایت بر عهده ولی‌فقیه قرار دارد که اطاعت از ایشان عین اطاعت از ولایت امیرالمؤمنین (ع) نیز بر ما واجب است.

وی گفت: اگر پشتیبان ولی‌فقیه باشیم و به ولی‌فقیه لبیک بگوییم در آن صورت به منزله این است که در صف یاران امیرالمؤمنین (ع) و امام حسین (ع) هستیم در غیر این صورت مانند روز عاشورا در صف بی‌تفاوت‌ها و کوفیان قرار گرفته و قطعاً ضرر خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.