عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی است
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
شناسه : 307480
3
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: عید فطر، روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز عید سعید فطر در چهاربرج اظهار کرد: عید فطر، روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است که همه ما توفیق فریضه روزه و توسل و خشوع در مقابل حضرت حق را داشتیم.

امام جمعه چهاربرج افزود: عید فطر عید پاداش برای بندگان الهی بوده و شاید یکی از بزرگترین پاداشهای الهی این باشد که خدا همه ی ما را موفق کند تا بتوانیم وسیله رحمت الهی را تا ماه رمضان آینده برای خودمان باقی بداریم.

وی با اشاره به اینکه رحمت الهی در ماه رمضان ناشی از حسناتی است که در این ماه مبارک توفیق آن را پیدا می کنیم، گفت: ماه رمضان، ماه توجه به خدا و احسان به مستمندان و توجه به ضعفا، ماه توبه و توجه و توسل بود و  دلها نرم و جانها با نور فضل و رحمت الهی نورانی شد .

جلالی با بیان اینکه عید واقعی ما زمانی است که مولای ما امام زمان(عج) ظهور کنند، تصریح کرد: به همین جهت یکی از رایجترین اعمال این روز که اولیاء خدا و عارفان واصل به آن اهتمام خاص دارند زمزمه دعای ندبه در روز فطر است که دردمندانه و عاشقانه با امام زمان(ع) نجوا می کنند.

امام جمعه چهاربرج هم چنین با تقدیر و تشکر از زحمات فعالان در برگزاری پرشور و باشکوه مراسم های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از علما و روحانیون، از هیئت امنای مساجد و حسینیه ها، برپا کنندگان محافل انس با قرآن و قاریان و شرکت کنندگان اعم از خواهران و برادران، صدا و سیما و تیم رسانه ای، از خیرین و از ادارات اعم از فرمانداری و سپاه و نیروی انتظامی و از شهرداری و از  جوانان همه آحاد مختلف مردم و مسئولان نهایت تقدیر و تشکر را داریم که با تمام توان پای کار بودند و کوتاهی نکردند و با زبان روزه در پی امورات مردم بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.