«عید غدیر» فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
شناسه : 309357
3
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: عید غدیر خم، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت و امامت در جامعه است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: عید غدیر، روز اکمال دین و عید امامت و ولایت است و باید فرهنگ غدیر در جامعه زنده نگه داشته شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین پیام غدیر، ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت برای رسیدن به سعادت است، افزود: ولایت مهم‌ترین مسئله در واقعه غدیر خم است.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ غدیر و عظمت غدیر و جایگاه امامت در جامعه تبیین شود، افزود: عید غدیر خم، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت و امامت در جامعه است.

عیسی زاده به نقش و جایگاه ولایت در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: ولایت‌فقیه استمرار حرکت امامت است و ولایت، ستون خیمه نظام اسلامی است و ما امروز می‌بینیم که هر کجا از ولایت تبعیت کرده‌ایم، موفق و پیروز بوده‌ایم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در عید غدیر نیز بیعتی دوباره با ولی‌فقیه زمان می‌بندیم، اظهار کرد: ولایت‌مداری رمز سعادت و پیروزی بوده و عدم تبعیت از ولایت نتیجه‌ای جز شکست ندارد؛ لذا باید همیشه مطیع امر ولایت بوده و ولایت‌پذیر باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.