عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران بود
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318768
2
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: تنبیه رژیم صهیونیستی متجاوز توسط پاسداران مقتدر سپاه انقلاب اسلامی، نمایشی از اقتدار و قدرت ایران اسلامی بود.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک عملیات «وعده صادق»، اظهار کرد: تنبیه رژیم صهیونیستی متجاوز توسط پاسداران مقتدر سپاه انقلاب اسلامی، نمایشی از اقتدار و قدرت ایران اسلامی بود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: این عملیات بار دیگر نشان داد که هر کشوری به کشور بزرگ ایران اسلامی و یا منافع ما تعدی کرده و یا نگاه چپی داشته باشد قطعاً مجازات خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی مهد دلیرمردانی و شهیدانی چون شهید باکری، شهید سلیمانی و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از خطوط قرمز عبور کرده بود و باید تنبیه می‌شد و عملیات «وعده صادق» اقدام ضروری و قاطع بود.

عیسی زاده تصریح کرد: این عملیات نشان داد که رزمندگان ولایت گوش با فرمان هستند تا حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کرده و پایان عمر روبه‌زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را نزدیک‌تر کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این عملیات پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» تنها گوشه‌ای از نمایش قدرت بی‌کران هنر، تدبیر و اقتدار فرزندان ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: دشمنان گوشه‌ای از قدرت دفاعی ایران را دیدند و با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ غیرقابل‌تصور و قاطعانه فرزندان ولایت روبرو خواهند شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه‌شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: باگذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به‌شهادت‌رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایت‌کار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تأمین مطالبهٔ به حق ایران و به‌منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.