عملیات طوفان الاقصی کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به‌یقین تبدیل کرد
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 312147
4
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: ما وعده قرآنی”ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم” را امروز شاهد هستیم که آن مظلومان فلسطینی به طوفانی سهمگین علیه ظالمان صهیونیستی تبدیل شده است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی را به تلاطم انداخته است، گفت: رزمندگان مقاومت در این عملیات صحنه‌های درخشان و تاریخی از مقاومت و ایستادگی را نشان داده و به دشمن صهیونیستی نشان دادند که رفتنی هستند و مقاومت پیروز است.

حسن‌زاده با بیان اینکه تنها راه‌حل نتیجه‌بخش و نجات‌بخش مقاومت بوده است، گفت: تاریخ نشان داده که مقاومت تنها راه پیروزی و نجات مردم فلسطین است و راه این است که مردم خود به میدان آمده و مقاومت کنند و سرزمین‌های اشغالی را پس بگیرند و رژیم غاصب اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کنند و امروز شاهد هستیم که این حرکت غافلگیرانه شروع شده و رژیم صهیونیستی را در بهت فروبرده است.

امام‌جمعه با اشاره به حمایت‌های مردم آزاده و مسلمان جهان از این عملیات، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داده که معادلات تغییر کرده و ملت مظلوم فلسطین پیروز این میدان و نبرد است.

وی تصریح کرد: این وعده الهی و صادق است که مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد و ان شالله شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود.

حسن‌زاده افزود: ما نیز ضمن ابراز خوشحالی از این عملیات غرورآفرین، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و با صدای بلند می گوئیم “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا”.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.