عملیات طوفان الاقصی آغاز نابودی اسرائیل است
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 312182
7
امام جمعه چهاربرج: امام‌جمعه چهاربرج گفت: عملیات تاریخی و غافلگیرانه طوفان الاقصی جبهه مقاومت فلسطین ابهت پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی را در هم شکست و شروعی بر نابودی این رژیم است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین، اظهار کرد: عملیات تاریخی و غافلگیرانه طوفان الاقصی جبهه مقاومت فلسطین ابهت پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه پیش‌ازاین عملیات، رژیم صهیونیستی ادعای بسیاری در مورد دستگاه اطلاعاتی و امنیتی، افزود: این عملیات، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی که مانور زیادی روی آن انجام می‌داد را نیز زیر سؤال برد و نشان داد این سیستم نیز ادعایی بیش نیست.

وی با اشاره به آیه قرآنی “و نرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ”، گفت: امروز شاهد تحقق وعده الهی هستیم و قطعاً نیز پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

جلالی با بیان اینکه جنایت و کودک کشی کار رژیم منحوس اسرائیل است، تصریح کرد: در این قضیه اخیر نیز امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال عوض‌کردن جای جلاد و شهید است و لذا باید هوشیار بود و فریب امپراطوری رسانه‌ای دشمن را نخورد.

امام‌جمعه چهاربرج با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید جنایت‌های رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشند، افزود: دنیا باید بداند که رژیم جنایت‌کار و کودک کش صهیونیست چه جنایاتی انجام می‌دهد.

وی گفت: صهیونیست‌ها به دنبال این بودند تا در ایران اغتشاش شود؛ ولی اکنون خودشان درگیر شده‌اند.

جلالی اظهار کرد: اسرائیل باید از بین برود و این یک نقشه راه و هدف است و قطعاً نیز آن روز دور نیست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.