عملیات طوفان الاقصی، نویدبخش پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین است
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
شناسه : 312194
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: عملیات طوفان الاقصی، پاسخی به کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی بوده و نویدبخش پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین، اظهار کرد: این عملیات که توسط رزمندگان و جوانان شجاع، رشید و غیور فلسطین شروع شد، ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه چند کشور عربی به پشتوانه هم نتوانستند در مقابل رژیم صهیونیستی دوام بیاورند؛ ولی جوانان فلسطینی کاری کردند که در تاریخ سابقه نداشت، افزود: امروز شش روز است که پیروزی جوانان فلسطینی نمایان می‌شود و پیروزی نهایی نیز قطعاً از آن مردم مظلوم فلسطین و طوفان الاقصی است.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: رزمندگان مقاومت، جان قاتلان و کودک کشان را می‌گیرند؛ اما رژیم صهیونیستی به کودک و زن و پیر و جوان رحم نمی‌کند و آنها را به خاک و خون می‌کشد که این نشان از خوی درندگی و کودک کشی و جنایت‌کار رژیم صهیونیستی دارد.

حسن‌زاده با بیان اینکه متأسفانه برخی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی و کشتار ۱۵۰ هزار نفر کودک و زن و پیرو جوان فلسطینی سکوت پیشه کرده؛ اما در مقابل دفاع مقاومت از خود و به سزای عمل رساندن قاتلان احساس نوع‌دوستی کرده و استوری و غیره منتشر می‌کنند، تصریح کرد: چنین تفکری مایه تأسف است که نمی‌داند از چه و که باید حمایت کند؟ از مظلومی بی‌گناه یا قاتلان و کودک کشان.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: طوفان الاقصی پاسخی به کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی و سران خونخوار و جنایت‌کار آنها بود که جوانان غیور و رشید مقاومت فلسطین آن را عملیاتی کردند.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی پاسخی قاطع و محکم به رفتار ددمنشانه و ظلم‌ها و بی‌حیایی‌های یهودیان صهیونیست بود.

حسن‌زاده گفت: این شکست ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آن رژیم منحوس مانند گنبد آهنین شکست‌ناپذیر، پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی حق بر باطل است.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: مقاومت فلسطین آن‌چنان دقیق و غافلگیرانه عملکرد که صهیونیست‌ها نفهمیدند از کجا و چگونه ضربه خوردند و چگونه پنج هزار موشک بر سر آنها فرود آمد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در مقابل این شکست خود در تلاش هستند تا با امپراطوری رسانه‌ای وانمود کنند که طوفان الاقصی کار ایران و خارج از فلسطین است، تصریح کرد: بهترین و قاطع‌ترین پاسخ را به این توطئه دشمنان، مقام معظم رهبری در بیانات خویش فرمودند و اعلام کردند که کار خود جوانان فلسطین است.

حسن‌زاده در پایان با تأکید بر اینکه از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: ما هر کجا صدای مظلومی به گوش برسد از آن حمایت و دفاع می‌کنیم و این را نیز با قاطعیت اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.