عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را در هم شکست
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
شناسه : 312165
5
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، خواب رژیم صهیونیستی را آشفته کرد و موجب خوشحالی مستضعفان و ملل آزاده جهان شد.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، خواب رژیم صهیونیستی را آشفته کرد و موجب خوشحالی مستضعفان و ملل آزاده جهان شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: عملیات طوفان الاقصی یک حرکت امیدبخش بود که نشان داد هنوز امت فلسطین زنده بوده و آرام ننشسته و به دنبال انتقام و احقاق حق خویش است.

وی با اشاره به ظلم و ستم ۷۰ساله رژیم صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین، گفت: این عملیات غافلگیرکننده و خوشحال‌کننده، خط بطلانی بر خیال خام رژیم صهیونیستی کشید که گمان می‌کردند در امان و آرامش کامل بوده و از نظر دفاعی و امنیتی و جاسوسی چنان مجهز و مسلح هستند که هیچ گزندی به آنها نمی‌رسد.

مجتهد شبستری با بیان اینکه “و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین” یک وعده الهی و قرآنی است، تصریح کرد: این یک وعده الهی و قرآنی است که قطعاً محقق شده و بشارتی برای مستضعفان و آزادگان عالم و هشداری برای مستکبران و حامیان آنها است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این عملیات نشان داد که مردم دنیا بدانند

 که مردم فلسطین به دنبال حق خویش بوده و نه‌تنها ضعیف نشده‌اند؛ بلکه قوی‌تر از هر زمان دیگری آماده مبارزه و ایثار جان خودشان برای رسیدن به اهداف بزرگ هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی قدرت امنیتی، اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را زیر سؤال برد، گفت: این عملیات نشان داد که احساس امنیت و قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی توهمی بیش نبوده؛ ولی قدرت مقاومت فلسطین در منطقه در حدی است که اینها حتی فکر و تصور آن را نمی‌کنند، کمااینکه تصور نمی‌کردند زمانی بتوانند گنبد آهنین را در هم بشکنند و نفوذ کنند.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.