عملیات بهسازی مجموعه ورزشی آزادی میاندوآب تسریع شود
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
شناسه : 307596
5
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: عملیات بهسازی مجموعه ورزشی آزادی در میاندوآب از پیشرفت ۱۲ درصدی برخوردار است که لازم است تسریع یابد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از عملیات بهسازی مجموعه ورزشی آزادی در میاندوآب بازدید کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر پیشرفت عملیات بهسازی این مجموعه ورزشی، گفت: هم اکنون این پروژه از پیشرفت ۱۲ درصدی برخوردار است که لازم است تسریع شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: متاسفانه این پروژه پیشرفت لازم را ندارد و باید تا به امروز از پیشرفت ۳۸ درصدی برخوردار بود که لازم است در این زمینه تسریع شود.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب نیز با گله مندی از روند کند عملیات بهسازی این مجموعه ورزشی، گفت:  استادیوم آزادی یکی از نیازهای اصلی جامعه ورزشی شهرستان است.

محمدرضا رضایی افزود: امیدواریم حمایت های لازم برای تسریع در اجرای این پروژه انجام گیرد.

بر اساس اعلام اداره ورزش و جوانان میاندوآب، این ورزشگاه با ظرفیت یک هزار نفر تماشاگر در فاز اول شامل جایگاه تماشاگران، جایگاه ویژه VIP ، رختکن و مدیریت در حال احداث بوده و اعتبار امسال بهسازی این پروژه ۶۰ میلیارد ریال و مبلغ کل قرارداد ۱۲۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.