علل وقوع انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروزی تبیین شود
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
شناسه : 304947
4
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: علل، عوامل و چرایی وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی باید برای نسل جوان امروزی تبیین شود.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جلسه ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر پایبندی ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جدا نشدن آنها از آن است بنابراین راهپیمایی امسال باید متفاوت‌تر و با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود تا به تعبیر مقام معظم رهبری اشتباه بودن محاسبات دشمن را نشان دهد.

وی به حضور پرشور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: مناسبت‌های پیش رو همانند میلاد حضرت علی (ع)، ایام البیض، فرصت‌های مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: مسئولان از فرصت‌های مناسب استفاده کرده و در مساجد، ادارات و مدارس با دعوت از سخنرانان زبده و اندیشمندان، حساسیت اوضاع کنونی را برای نیل جوان بیان کرده و به مردم منتقل کنند تا شاهد حضور پر رنگ همه اقشار در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه علل، عوامل و چرایی وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی باید برای نسل جوان امروزی تبیین شود، افزود: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و بسیاری از افرادی که امروز هستند در زمان انقلاب نبودند یا سن کمی داشتند بنابراین ضروری است که با علل وقوع انقلاب اسلامی آشنا شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: امسال شرایط کشور متفاوت‌تر از سال‌های قبل است و جنگ ترکیبی علیه کشور را راه انداخته‌اند بنابراین برای برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

رضا ابراهیمی اظهارکرد: یکی از بحث‌ها و مقوله‌هایی که امروز بیش از پیش نیاز است و باید به آن پرداخته شود، جهاد تبیین است که برای معرفی و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب به آن نیازمندیم.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری آذربایجان غربی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال باید به مناطق کم برخوردار سوق داده شود و بحث جهاد تبیین را هم باید از همین مناطق آغاز کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و رئیس ستاد دهه فجر استان هم با بیان اینکه ایجاد نشاط، امید آفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب از اهداف ستاد دهه فجر است، گفت: محور برنامه‌های دهه فجر، جهاد تبیین و امید آفرینی خواهد بود و جهاد تبیین یکی از راه‌های خنثی سازی جنگ نرم دشمن است.

حجت الاسلام ناصر آقایی، آزادی مردم در انتخابات، عدالت اجتماعی، استقلال و آزادی، حاکمیت دینی، دستاوردهای انقلاب، کارآمدی نظام، ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی را از جمله مصادیق جهاد تبیین عنوان کرد و یادآور شد: این مقوله‌ها نیاز به تبیین دارند.

در این جلسه فرمانداران شهرستان‌ها به صورت وبینار حضور داشتند و اعضای حاضر جلسه به ارائه نظرات، پیشنهادات و برنامه‌های دستگاه‌های متبوع خود با موضوع دهه فجر پرداختند.

*مهر

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.