عظمت و اقتدار ایران شاخ استکبار را شکسته است/ پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و سعادت است
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
شناسه : 286994
4

امام جمعه میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی ما که ندای مظلومان بوده، شاخ استکبار را شکسته است و امروز جهان شمول شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امام جمعه میاندوآب در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میاندوآب، گفت: امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر همه اقشار مختلف مردم با شور و شوق در صحنه حضور یافته و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر دهان دشمنان زند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: امروز مردم میاندوآب مانند همه مردم سراسر ایران حماسه آفریدند و وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه حضور مرد در صحنه توطئه دشمنان را خنثی ساخته است، گفت: هر جا رهبری صالح و امت پا به کار باشد نصرت الهی می رسد و انقلاب اسلامی ایران نیز با داشتن رهبری صالح و امتی پا به کار و بصیر و با نصرت الهی توطئه دشمنان را خنثی ساخته است.

حسن زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ابهت غرب و شرق را شکسته است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما که ندای مظلومان بوده، شاخ استکبار را شکسته است و امروز جهان شمول شده است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و سعادت ما است، اظهار کرد: باید در مقابل تهدیدات مانند تحریف انقلاب و توطئه های دشمنان مانند تحریم و اختلاف افکنی و جنگ های اقتصادی و تحمیلی و تهاجم فرهنگی ایستاد و هوشیار بود.

وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: نباید به تهاجم فرهنگی دشمنان غفلت و کم توجهی شده و باید در مقابل آن ایستاد.

حسن زاده تصریح کرد: امروز همایش بزرگ مردمی در دفاع از انقلاب ، وطن و ولایت بود و چشم دشمنان را کور کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.