عضو شورای شهر میاندوآب استعفا داد
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
شناسه : 311421
2
با صدور حکم شهرداری میاندوآب؛ "بابک محمدزاده" از عضویت در شورای شهر میاندوآب استعفا داد تا سکان شهرداری این شهر را بر عهده گیرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر میاندوآب، امروز با حضور هر هفت عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این جلسه که با دستور کار بررسی استعفای “بابک محمدزاده” عضو این شورا و شهردار جدید میاندوآب برگزار شد، رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی با تأکید بر همدلی و وحدت، گفت: ان شالله با وحدت و همدلی کارها را پیش برده و قدمی در راستای توسعه و پیشرفت شهر برداریم.

اسکندر سجادی هم چنین خطاب به شهردار جدید میاندوآب، اظهار کرد: همه اعضای شورای شهر با شهردار جدید برای خدمت‌رسانی به شهروندان همراهی و همکاری خواهند کرد.

وی هم چنین افزود: جلسه ادای سوگند و معارفه عضو علی‌البدل اول انتخابات دوره ششم شورای شهر به‌عنوان عضو جدید شورای اسلامی دوره ششم شهر میاندوآب، در جلسه بعدی انجام می‌شود.

در ادامه ابن جلسه و پس از آرزوی توفیق و موفقیت برای شهردار جدید، ️اعضای شورای شهر میاندوآب با استعفای “بابک محمدزاده” عضو شورای این شهر موافقت کردند.

“بابک محمدزاده” عضو شورای شهر میاندوآب در اردیبهشت‌ماه امسال پس از انصراف ” محمدعلی شریفی” گزینه منتخب شورای شهر میاندوآب برای شهرداری این شهر، به‌عنوان شهردار انتخاب شده بود که در روزهای گذشته حکم انتصاب وی به‌عنوان شهردار میاندوآب به انتخاب اعضای شورای شهر از سوی استاندار آذربایجان غربی صادر شد.

با صدور حکم “بابک محمدزاده” به‌عنوان شهردار میاندوآب، “مصطفی رسولی” نفر هشتم انتخابات دور ششم شهر، جایگزین “بابک محمدزاده” در شورای شهر میاندوآب شده و معارفه وی نیز در جلسه بعدی شورای انجام می‌شود.

بهمن‌ماه سال گذشته “بابک قدیمی” نخستین شهردار میاندوآب در دوره شورای اسلامی این شهر از سمت خود استعفا داد تا شورای دور ششم شهر نیز مانند شورای دوره‌های قبلی مجبور به انتخاب سرپرست برای شهرداری میاندوآب شود.

در انتخاب سرپرست نیز قرعه به نام “وحید اصغری‌پور” افتاد تا شورای ششم شهر میاندوآب در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال پس از کش‌وقوس فراوان “محمدعلی شریفی” را به‌عنوان گزینه منتخب خود برای شهرداری معرفی کند که در ادامه موج تخریب‌های مجازی علیه وی سبب شد تا شریفی از پذیرش این مسئولیت کناره‌گیری کند.

شورای ششم شهر این بار یکی از اعضای شورای شهر را به‌عنوان شهردار انتخاب کرد و “بابک محمدزاده” رئیس وقت شورای شهر را به‌عنوان شهردار منتخب خود معرفی کرد و با ادامه سرپرستی “وحید اصغری‌پور” در سمت سرپرستی شهرداری میاندوآب تا صدور حکم شهردار منتخب موافقت کرد.

از زمان استعفای شهردار سابق میاندوآب بیش از هفت ماه و از زمان انتخاب “بابک محمدزاده” به‌عنوان شهردار منتخب میاندوآب که در ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال بوده، نزدیک به چهار ماه می‌گذرد؛ اما صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر به همه حواشی پایان داد تا بلدیه میاندوآب از بلاتکلیفی خارج شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.