عضویت۳۸۲  نفر در صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در میاندوآب
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
شناسه : 302158
3
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد؛ معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: هم اکنون ۱۱ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با عضویت ۳۸۲ نفر از زنان روستایی، در شهرستان میاندوآب در حال فعالیت است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: هم اکنون ۱۱ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با عضویت ۳۸۲ نفر از زنان روستایی، در شهرستان میاندوآب در حال فعالیت است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: به زودی نیز دوازدهمین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی این شهرستان و دومین صندوق  در روستای شبیلو راه اندازی می شود.

وی با اشاره به توسعه صندوق شبیلو و احداث دو کارگاه تولیدی جدید، اظهار کرد: با عنایت به فعالیت چشمگیر بانوان این روستا، دومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی به زودی در روستای شبیلو افتتاح می شود.

دیانتی تصریح کرد: صندوق زنان روستای شبیلو با اعتبار ۵۶۰ میلیون ریال، در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تأسیس و با فعالیت این صندوق برای ۳۸ نفر از زنان این روستا بصورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: هم اکنون اعتبار این صندوق به ۸۱۰ میلیون ریال ارتقاء یافته و سه کارگاه تولیدی شامل تولید عرقیجات گیاهی با فعالیت ۲۸ نفر، تولید لحاف و تشک با فعالیت شش نفر  و کارگاه رشته بری با فعالیت چهار نفر راه اندازی شده است.

وی گفت: صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در راستای ساماندهی فعالیت های بانوان روستایی، ایجاد اشتغال، حمایت از توانمندی ها و شکوفایی استعدادهای این قشر از جامعه راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.