عزیزی‌خادم: حق میزبانی تیم ملی فوتبال پس گرفته شد/ تماشاگران واکسینه مقابل کره‌جنوبی در استادیوم آزادی خواهند بود
۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
شناسه : 295856
12
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی سوریه در چارچوب رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در تهران میزبان خواهیم بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در بخش خبری شبکه یک سیما اظهار داشت: به لطف خدا، دعای خیر مردم و با تلاش‌هایی که صورت گرفته، اتفاق مهمی برای فوتبال کشور پس از سال‌ها رخ داده و ما به حقی که داشتیم، رسیدیم. ان شاالله در نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی سوریه در چارچوب رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در تهران میزبان خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه عنوان داشت: این مهم می‌تواند ضمن آرام‌تر کردن فضا و دوری از تنش، مقدمات صعود تیم ملی را فراهم کند. بعد از سال‌ها دوری از میزبانی، این حق واقعی فوتبال ایران که در این چند سال شاهد احقاق‌اش نبودیم، محقق شد. یک برنامه‌ریزی هدف‌مند و فشرده با تیمی بسیار کارآمد و توانمند در فدراسیون فوتبال و نوعی رفتار همکاری‌گریانه صورت گرفت.
عزیزی‌خادم بیان داشت: از سازمان صداوسیما که به فدراسیون فوتبال کمک و همکاری مناسبی کردند، متشکرم. مسائلی بزرگ‌تر از حق پخش هم مرتفع شد و ستادی برای آماده‌سازی جام جهانی هم تشکیل داده‌ایم. امیدواریم افرادی هم از دولت به بدنه این کارگروه‌ها اضافه شوند تا بتوانیم فوتبال ملی که جلوه اتحاد ملی ماست را ارتقا بدهیم. ویزاهای تیم ملی فوتبال سوریه انجام شده و ظرف امروز و فردا از طریق سفارت امور خارجه قطعی خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی گفت: در بازی اول حضور هواداران را بعید می‌دانم. بعد از آن باید با عراق در دوحه قطر بازی کنیم. بازی سوم ما با امارات در این کشور است و بازی چهارم در کره‌جنوبی. برنامه‌ریزی شده که کسانی که واکسن زده‌اند برای میزبانی بعدی ما در ورزشگاه حضور داشته باشند؛ امیدوارم قدم به قدم باعث خشوندی مردم شویم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.