عزم دولت برای خدمت به مردم جزم است
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
شناسه : 305435
4
فرماندار میاندوآب در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: فرماندار میاندوآب در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت:تمام تلاش دولت، گره گشایی از مشکلات مردم بوده و در این زمینه نیز قدم برمی دارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هم اندیشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با علی پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار و در آن اعضای حاضر بر لزوم حمایت از اقدامات جهادی و انقلابی دولت مردمی و خدمتگزار تاکید کردند.

در این جلسه هم اندیشی که جمعی از روسای ادارات شهرستان نیز در آن حضور داشتند، جمعی از حاضران نکته نظرات خود را مطرح کردند.

در ادامه نیز علی پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان را ارائه کرد.

وی در صحبت های خود با بیان اینکه تمام هم و غم‌ دولت، خدمت به مردم است، گفت: دولت عزم خود را برای خدمت صادقانه و جهادی به مردم جزم کرده است.

پیام اظهار کرد: تمام تلاش دولت، گره گشایی از مشکلات مردم بوده و در این زمینه نیز قدم برمی دارد.

هم چنین در این مراسم علی مقدم رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی میاندوآب به نمایندگی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن محکومیت تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر به اصطلاح تروریست نامیدن سپاه، حمایت خود و اعضا را از این نهاد انقلابی اعلام کرده و از اقدامات و تلاش های جهادی دولت مردمی و انقلابی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.