عزم دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام/ جاده میاندوآب – میانه به بهره‌برداری می‌رسد
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
شناسه : 307890
4
معاون اجرایی رئیس‌جمهور: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عزم دولت ایجاد نهضتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا از جمله جاده میاندوآب - میانه است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محسن منصوری در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از جاده سرچم – میاندوآب، اظهار کرد: سفر به آذربایجان غربی با محوریت پیگیری تدابیر و دستورات ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت در سفر اردیبهشت‌ماه سال گذشته به استان بود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: با سفر ریاست محترم جمهوری، بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به آذربایجان غربی تزریق و این موضوع سبب اتفاقات خوبی در استان شد و استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد.

وی به عملیات احداث جاده میاندوآب – سرچم اشاره کرد و گفت: احداث و تکمیل این جاده که از بیش از ۳۰ سال پیش شروع شده، می‌توان سبب تحول عظیمی در حوزه عمرانی و اقتصادی شود.

منصوری تصریح کرد: ۲۵ کیلومتر باقی مانده از جاده سرچم ان شالله باهمت عزیزان و باتوجه‌به پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و استاندار آذربایجان غربی، دراسرع‌وقت تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بخشی از سفر به پیگیری پروژه‌های عمرانی و بخشی به پیگیری تسهیلاتی اختصاص داشت، اظهار کرد: در کشور پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی داریم و تأکید شخص رئیس‌جمهور و تمام تلاش دولت تکمیل و به سرانجام رساندن این پروژه‌های نیمه‌تمام برای استفاده مردم است.

وی افزود: باید پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی را دارند، پیگیری و به سرانجام برسند و عزم دولت نیز ایجاد نهضتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا از جمله همین جاده میاندوآب – میانه است.

منصوری تصریح کرد: ان شالله با اقدام جدی و جهادی چندماهه این پروژه‌ها را که در سفر به آذربایجان غربی بازدید کردیم، به سرانجام برسانیم تا مردم از آن‌ها بهره‌مند شوند.

هم چنین معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار زرین خبر در مورد جاده میاندوآب – میانه، گفت: یک تزریق اعتبار ۱۰۰ میلیاردتومانی فوری به پروژه میاندوآب – میانه انجام می‌شود و هر مقدار قیر نیز لازم باشد وزارت راه و شهرسازی کمک می‌کند.

وی افزود: ان شالله با تصمیمات اتخاذ شده دراسرع‌وقت ۲۵ کیلومتر باقی‌مانده به بهره‌برداری رسیده و قسمتی که نیاز است تا پروژه عبور و به بهره‌برداری برسد را تأمین می‌کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.