عرضه مناسب و کافی مرغ در بازار میاندوآب/ نظارت بر بازار تشدید شد
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
شناسه : 310130
5
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: نظارت‌ها بر بازار توزیع گوشت مرغ در این شهرستان تشدید شده و گوشت مرغ گرم به‌وفور در بازار عرضه می‌شود.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار توزیع گوشت مرغ در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: عرضه گوشت مرغ گرم در بازار شهرستان میاندوآب ادامه داشته و خوشبختانه آرامش در این بازار حاکم است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در آستانه فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، مرغ گرم به‌وفور و کمتر از قیمت مصوب ابلاغی با قیمت ۷۴ تا ۷۹ هزار تومان در سطح بازار شهرستان در حال عرضه بوده و هیچ مشکلی در تأمین و توزیع این کالا در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی گفت: در راستای تأمین کالاهای اساسی، تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت مرغ، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۴ تن گوشت مرغ به نرخ دولتی و با نظارت بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب تامین و توسط واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها در سطح شهرستان توزیع شده است

مقدم تصریح کرد: روزانه به طور متوسط حدود ۲۰ الی ۲۵ تن گوشت گرم مرغ، از کشتارگاه سیمین بال میاندوآب استحصال و روانه بازار می‌شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: نیاز روزانه شهرستان به گوشت مرغ ۱۴ تن است که از تولیدات خود شهرستان تأمین و مابقی تولید مازاد بر مصرف شهرستان، به شهرستان‌های همجوار در آذربایجان غربی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.