عده ای از وحدت نیروهای انقلاب اسلامی می ترسند/ فتنه جدید متفاوت از فتنه سال 88 است
۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۴:۱۸
شناسه : 260842
10

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:  شکل گیری اتحاد بین نیروهای انقلاب اسلامی، برخی را به وحشت انداخته است وآنها  بی تقوایی کرده و به هر طریق به دنبال تخریب این جبهه هستند.

پ
پ

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه شکل گیری اتحاد بین نیروهای انقلاب اسلامی، برخی را به وحشت انداخته است، اظهار کرد: برخی از کسانی که سوار بر قدرت شدند و یکه تازی کرده و به مردم توجهی نداشته، با شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، به وحشت افتاده اند.

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: این افراد بی تقوایی کرده و به هر طریق به دنبال تخریب این جبهه هستند و فکر می کنند که می توانند با این اقدامات خود، خللی در این حرکت عظیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

وی گفت: از آنجایی که اتحاد بین نیروهای انقلابی شکل گرفته و با توجه به اینکه دولت کارنامه ای ندارد به مردم ارائه دهد، برخی به دنبال ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلاب هستند.

آصفری با بیان اینکه فتنه جدید متفاوت از فتنه سال 88 است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال فتنه انگیزی هستند ومی خواهد بین نیروهای انقلاب، اختلاف افکنی کرده و به انقلاب و نظام ضربه بزنند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: آنها برای پیش بردن اهداف خود از شعارهایی از جنس شعارهای انقلاب استفاده کرده و تلاش دارند تا اختلاف افکنی کرده و فتنه انگیزی کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.