عاشورا برجسته ترین الگوی امر به معروف و نهی از منکر/ ۲۲ برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در میاندوآب برگزار می شود
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
شناسه : 283359
4

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب گفت: عاشورا و قیام امام حسین(ع) برجسته ترین الگو و معیار امر به معروف و نهی از منکر است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در  نشست خبری به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهمیت این موضوع، گفت:برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال با شعار نهضت حسینی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی برگزار می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب افزود: عاشورا و قیام امام حسین(ع) برجسته ترین الگو و معیار امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید بر توجه به موضوع امر به معروف ونهی از منکر و وظیفه همگانی در قبال آن، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب نجات بخش است و همگان باید به آن توجه داشته باشند.

شیخ نژاد با بیان اینکه باید از ظرفیت های مختلف در این زمینه استفاده کرد، افزود: تقویت و ترویج امر به معروف و نهی از منکر با بهره گیری از ظرفیت های مختلف از مهم ترین رسالت های ما است.

فرمانده انتظامی میاندوآب تصریح کرد: تقویت و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از مهم ترین وظایف در این موضوع است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب با برشمردن عناوین و روزشمار برنامه های هفته احیاء امر به معروف در این شهرستان، اظهار کرد: ۲۲ برنامه شاخص در هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان میاندوآب برگزار می شود.

شیخ نژاد افزود: برگزاری نشست های تخصصی، جلسات سخنرانی، دیدار با علما و تجلیل از آمران به معروف و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این ایام است.

وی هم چنین به عملکرد این ستاد اشاره کرد و گفت: ثبت نام و صدور کارت برای ۵۵۰ نفر به عنوان طلایه داران آمر به معروف و ناهی از منکر، تشکیل چهار جلسه درس اخلاق مدیران و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات از جمله برنامه هایی هستند که تاکنون اجرا شده اند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.