طوفان الاقصی زنگ نابودی رژیم اشغالگر قدس را به صدا درآورد
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
شناسه : 312150
7
مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب: مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب گفت: عملیات طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت داده و آن را تسریع می‌کند.
پ
پ

حجت‌الاسلام حسن فیروزی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملیات غرورآفرین و تاریخی طوفان الاقصی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت داده و آن را تسریع می‌کند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب با بیان اینکه به حول و قوه الهی تاریخ فلسطین اشغالی به دو قسمت قبل از این عملیات و بعدازاین عملیات تقسیم می‌شود، افزود: تحلیلگران سیاسی و نظامی این عملیات را سرآغاز تسریع در نابودی اسرائیل عنوان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی شاهد هستیم، تحقق وعده الهی است، گفت: این وعده الهی است و طبق برخی تفاسیر باید مسلمانان در انتظار پیروزی دوم بر بنی‌اسرائیل باشند.

فیروزی اظهار کرد: هر کشوری باید متشکل از ملت اصیل خود باشد و در مجامع بین‌المللی پذیرفته شده باشد اما مردم اصیل سرزمین فلسطین از آنجا آواره شدند و آنچه اکنون به نام مردم اسرائیل شناخته می‌شود عده‌ای افراد غاصب هستند که با زور، خود را حاکم سرزمین فلسطین می‌دانند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب تصریح کرد: طوفان الاقصی در مسیر آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی از چنگال صهیونیست‌ها بوده و این همان چیزی است که همه مسلمین جهان در انتظار آن هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.