طوفان الاقصی، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست/ اسرائیل با حربه مظلوم‌نمایی وارد جنگ روانی شده است
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 312175
2
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی، گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت و حرکتی تاریخی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: امروز فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل باید از بین برود، در حال تحقق است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمانی سربازان اسرائیلی به‌راحتی وارد غزه می‌شد و جولان می‌داد، افزود: ولی امروز با فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بعد از ایشان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیروی جهادی و مقاومت در سرزمین‌های اشغالی شکل‌گرفته است.

وی گفت: امروز نیروهای مقاومت سازماندهی شده در زمینه‌های امنیتی، دفاعی و نفوذ و عملیات الکترونیکی و سایر موارد که لازم بود، مجهز و آموزش‌دیده هستند.

عیسی زاده با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در حال محقق‌شدن است، تصریح کرد: به‌اصطلاح روشنفکران در آن روز نمی‌توانستند این سخن مقام معظم رهبری را تجزیه‌وتحلیل کنند؛ ولی امروز می‌بینند که رهبر معظم انقلاب اطلاعات به‌روز و تجزیه‌وتحلیل دقیق از وضعیت دشمن داشته‌اند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در عملیات پیچیده طوفان الاقصی، نیروهای مقاومت فلسطین علی‌رغم اینکه در محاصره دشمن از هر طرف، چگونه رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرده و کیلومترها در سرزمین‌های اشغالی پیشروی و وارد شهرک‌های اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی که از پیشرفته‌ترین تجهیزات برخوردار هستند، شدند.

وی افزود: در این عملیات، رژیم صهیونیستی علی‌رغم تبلیغات بسیار در مورد سیستم اطلاعاتی و امنیتی پیشرفته، در یک اصل غافلگیری صدها اسیر و کشته داده و ضربه‌ای خورده که تاریخی بوده است.

عیسی زاده با اشاره به اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی پس از این شکست غیرقابل‌ترمیم از مقاومت و حمله هوایی به سرزمین‌های اشغالی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه؛ نشان از عمق حماقت رژیم صهیونیستی دارد، گفت: اسرائیل می‌خواهد با مظلوم‌نمایی و برخی حرکات، چهره پلید خود را در کشتار بی‌گناهان پنهان کند؛ ولی این را بداند که مردم دنیا جنایت‌های آنها را فراموش نکرده‌اند و نمی‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی، گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: صهیونیست‌ها حواس خود را جمع کنند که با قتل‌عام مردم غزه و ادامه جنایت‌های خود با برخورد قاطع و محکم برخورد می‌شوند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.