طلاب حوزه علمیه میاندوآب در حمایت از طوفان الاقصی فلسطین تجمع کردند+تصاویر
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
شناسه : 312153
1
طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب در حمایت از عملیات طوفان الاقصی فلسطین تجمع حمایتی برگزار کردند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مدیر، اساتید، معاونین، طلاب و فضلای حوزه علمیه حضرت امام رضا (ع) شهرستان میاندوآب با برگزاری تجمعی حمایت و همبستگی خود با نیروهای مقاومت و مردم فلسطین را اعلام کرده و عملیات غرورآفرین سپاه اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی را جشن گرفتند.

تغییر معادلات منطقه با عملیات طوفان الاقصی

در حاشیه این مراسم امام‌جمعه میاندوآب در سخنانی با ابراز خوشحالی و اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: ما وعده قرآنی”ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم” را امروز شاهد هستیم که آن مظلومان فلسطینی به طوفانی سهمگین علیه ظالمان صهیونیستی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده افزود: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی را به تلاطم انداخته است، گفت: رزمندگان مقاومت در این عملیات صحنه‌های درخشان و تاریخی از مقاومت و ایستادگی را نشان داده و به دشمن صهیونیستی نشان دادند که رفتنی هستند و مقاومت پیروز است.

امام‌جمعه با اشاره به حمایت‌های مردم آزاده و مسلمان جهان از این عملیات، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داده که معادلات تغییر کرده و ملت مظلوم فلسطین پیروز این میدان و نبرد است.

وی تصریح کرد: این وعده الهی و صادق است که مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد و ان شالله شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود.

حسن‌زاده افزود: ما نیز ضمن ابراز خوشحالی از این عملیات غرورآفرین، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و با صدای بلند می گوئیم “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا”.

عملیات طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت داد

هم چنین مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب نیز در این زمینه، گفت: عملیات طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت داده و آن را تسریع می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن فیروزی با بیان اینکه تحلیلگران سیاسی و نظامی این عملیات را سرآغاز تسریع در نابودی اسرائیل عنوان می‌کنند، افزود: آنچه امروز در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی شاهد هستیم، تحقق وعده الهی است.

وی اظهار کرد: هر کشوری باید متشکل از ملت اصیل خود باشد و در مجامع بین‌المللی پذیرفته شده باشد اما مردم اصیل سرزمین فلسطین از آنجا آواره شدند و آنچه اکنون به نام مردم اسرائیل شناخته می‌شود عده‌ای افراد غاصب هستند که با زور، خود را حاکم سرزمین فلسطین می‌دانند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب تصریح کرد: طوفان الاقصی در مسیر آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی از چنگال صهیونیست‌ها بوده و این همان چیزی است که همه مسلمین جهان در انتظار آن هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.