طرح های اقتصادی، تولیدی بخش کشاورزی در میاندوآب به بهره برداری رسیدند + تصاویر
۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
شناسه : 264725
10

همزمان با هفته دولت و با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، بهره برداری از 9 طرح تولیدی، اقتصادی و عمرانی جهاد کشاورزی در میاندوآب آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردخانه چهار هزار تنی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 21 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و در زمینی به مساحت یک هکتار و مساحت سالن مسقف سردخانه 2500 مترمربع نخستین طرحی بود که امروز افتتاح شد.

دیگر پروژه بخش کشاورزی، افتتاح همزمان پروژه های آب و خاک به مساحت 165 هکتار بود که با مجموع اعتبار 900 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 83 نفر به صورت نمادین در روستای سوگلی تپه میاندوآب به بهره برداری رسید.

مرغداری 20 هزار قطعه ای نیز آخرین طرح بخش کشاورزی بود که امروز با حضور اسماعیل کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

این پروژه در زمینی به مساحت 5400 مترمربع که 2500 مترمربع آن مسقف بوده  و دارای دو سالن 10 هزار قطعه ای مجزا است و با اعتباری بالغ بر 790 میلیون تومان و اشتغال زایی برای 12 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بهره برداری رسید.

گفتنی است طرح های 9 گانه جهادکشاورزی میاندوآب در مجموع با اعتباری بالغ بر 989 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و با بهره برداری از آنها برای 34 نفر به صورت مستقیم و 63 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال زایی می شود.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.