طرح محرومیت زدایی ۲۰۲۰ در هفت محله در آذربایجان غربی اجرا می شود
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
شناسه : 299789
5
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: طرح محرومیت زدایی با عنوان طرح 2020 در هفت منطقه در سطح آذربایجان غربی اجرا می شود.
پ
پ

رضا عزتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب، اظهار کرد: طرح محرومیت زدایی با عنوان طرح ۲۰۲۰ در هفت منطقه در پنج شهر آذربایجان غربی اجرا می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی افزود: این طرح با مشارکت هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  در شهرهای ارومیه،میاندوآب،خوی، پیرانشهرو مهاباد اجرا می شود.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح سه محله در ارومیه و یک محله نیز در شهرهای خوی، میاندوآب، پیرانشهر و مهاباد شناسایی شده اند که اجرای طرح در آنها آغاز می شود.

عزتی با بیان اینکه منطقه بلوار شهید باهنر در میاندوآب به عنوان محل اجرای این طرح انتخاب شده است، تصریح کرد:  در این محله ها مسائل و مشکلات احصا شده و تدابیر لازم برای رفع این مشکلات در حد توان ستاد اجرایی اندیشیده می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تحول و توانمندسازی محلات، ارتقا کیفیت و سطح آموزش و بهداشت و رفع آسیب‌های اجتماعی و توزیع بسته های حمایتی از اهداف مهم اجرای این طرح است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.