طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در میاندوآب اجرایی می شود
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
شناسه : 291621
5
با امضای تفاهم نامه؛

تفاهم نامه اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب امضا و هماهنگی های لازم با حضور دستگاههای دخیل در اجرای طرح به عمل آمد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، تفاهم نامه اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب امضا و هماهنگی های لازم با حضور دستگاههای دخیل در اجرای طرح به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در این جلسه با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه در کنار کادر درمان و بهداشت قرار دارد، گفت: در راستای تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امضا شده است، این تفاهم نامه بین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب امضا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: بر اساس این طرح که در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می شود، مجموعه بسیج و سپاه در کنار وزارت بهداشت، در راستای آگاهی بخشی، بیماریابی، آموزش و قرنطینه و ارائه کمک های لازم به بیماران قدم برخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: تمام پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در قالب این طرح آمادگی را در جهت ارائه آموزش های لازم و مرتبط با کرونا در نقاط مختلف شهر دارند.

پالهنگ تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای کمک به مجموعه کادر درمان و سلامت قدم برداریم.

برای مقابله با بیماری کرونا همه باید دست به دست هم دهیم

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا همه باید دست به دست هم دهیم.

سهراب حیدری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد موارد سرایت به خاطر دورهمی‌های خانوادگی است، اضافه کرد: بیماران که این روزها به مراکز درمانی مراجعه می کنند بسیار بد حال هستند و دلیل اصلی هم دیر مراجعه کردن است.

وی با بیان اینکه برخی از همشهریان به جد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند ولی متاسفانه برخی از سهل انگاری نموده و موضوع کرونا را جدی نمی گیرند، تصریح کرد: تبعات این موضوع را با افزایش آمار مبتلایان و ‌فوتی ها دیده می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تصریح کرد: باید دورهمی های خانوادگی جمع شده و در شرایط بحرانی این موضوع فرهنگ سازی شود.

وی هم چنین با تقدیر از تلاش ها و همکاری ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در راستای مقابله با بیماری کرونا، نکته نظراتی را در مورد اجرای طرح شهید سلیمانی مطرح کرد.

در پایان این جلسه هریک از اعضای حاضر؛ نکته نظرات خود را اعلام و تفاهم نامه اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب امضا شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.