طرح شهید سلیمانی با جدیت تمام در میاندوآب در حال اجرا است
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
شناسه : 292127
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: طرح شهید سلیمانی با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، با جدیت اجرا می‌شود و قطعا اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در میاندوآب در سخنانی با اشاره به آغاز اجرای این طرح در شهرستان، اظهار کرد: طبق دستورالعمل تیم های حمایتی و مراقبتی تشکیل شده و فعالیت خود را نیز در راستای فرهنگ سازی در محلات شروع کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در اجرای این طرح مراکز و پایگاههای سلامت و حوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با یکدیگر مشارکت دارند.

وی گفت: در اجرای این طرح بسیجیان برادر و خواهر در قالب تیم های تشکیل یافته طبق دستورالعمل مشارکت دارند.

پالهنگ با اشاره به تشکیل تیم های رصد در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در میاندوآب، تصریح کرد: هم چنین تیم های مراقبت برادران و خواهران نیز به صورت جداگانه تشکیل و ساماندهی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: طرح شهید سلیمانی با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، کاهش تعداد بستری ها و فوتی ها و با همکاری سپاه و بسیج و شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری و دستگاه متولی در شهرستان با جدیت اجرا می‌شود و قطعا اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در راستای کمک به مجموعه کادر درمان و سلامت قدم برداریم، افزود: طرح شهید سلیمانی در اصل پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین افراد جامعه است که در آن همکاری بسیج محله محور است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.