طرح سرگذشت پژوهی با عنوان لشگر فرشتگان در میاندوآب اجرا می شود
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۲
شناسه : 261772
4

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب از اجرای طرح سرگذشت پژوهی با عنوان لشگر فرشتگان توسط این اتحادیه در میاندوآب خبر داد.

پ
پ

محسن ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: با هدف شناسایی بانوان مجاهد و ایثارگر  و آشنایی نسل جوان با این عزیزان، طرح سرگذشت پژوهی با عنوان لشگر فرشتگان توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب اجرا می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب اظهار کرد: در این طرح بانوان مجاهد و ایثارگر اعم از مادر یا همسر شهید، جانباز و یا مبارز انقلابی که  توانسته اند باتحمل زحمات طاقت فرسا نسلی سالم ومفید تربیت وبه جامعه ی ایران اسلامی تحویل دهند و یا از جانبازان مراقبت نمایند، شناسایی می شوند.

وی افزود: با اجرای این طرح، نسل جوان با شهدا و خانواده شهدا و ایثارگری های آنان آشنا شده و با مطالعه دقیق در زندگی آنان، الگویی مناسب برای خود پیدا می کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان یک نهاد ارزشی وانقلابی وظیفه خود می داند نسبت به پاسداشت مقام زنان مجاهد وایثار گر جهان اسلام با اجرای این طرح اقدام شایسته انجام دهد تا درمقابل هجوم سنگین دشمنان داخلی وخارجی که برای کمرنگ کردن واز بین بردن اهمیت موضوع  جهاد وشهادت دربین نسل چهارم انقلاب، برنامه ریزی می کنند، گامی موثر بر دارد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب اظهار کرد: تمامی اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان در کنار دیدار و ارتباط با زنان مجاهد مسلمان، به امر جریان سازی درمحیط مدرسه و آگاهی بخشی دانش اموزان دختر از توانمندی های زنان درعرصه های مجاهدت و پایداری و سهم آنها در جهاد کبیر و شناخت استعدادها وتوانمندی های بانوان در جهت الگو گیری دختران دانش آموز فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.