طرح جهش تولید در ۲۹۵ هزار هکتار از دیم‌زارهای آذربایجان‌غربی اجرا می شود
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 299798
10
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۲۹۵ هزار هکتار اراضی کشاورزی دیم در آذربایجان غربی‌ برای اجرای طرح جهش تولید در نظر گرفته شده است.
پ
پ

رضا عزتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب اظهار کرد: به دنبال تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  و وزارت جهاد کشاورزی برای جهش تولید در دیم زار‌های کشور، طرح جهش تولید در دیم زار‌ها در آذربایجان غربی نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در این زمینه ۲۹۵ هزار هکتار اراضی کشاورزی دیم در آذربایجان غربی‌ برای اجرای طرح جهش تولید در نظر گرفته شده است که تاکنون در ۲۳۵ هزار هکتار محقق شده است.

وی افزود: سهمیه اختصاصی به آذربایجان غربی نیز در سال زارعی آینده به ۳۰۰ هزار هکتار افزایش یافته است که امیدواریم با اقداماتی که انجام می گیرد، این سهمیه تحقق یابد.

عزتی با اشاره به اینکه این طرح در ۱۵ استان کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: آذربایجان غربی در رتبه سوم کشوری در اجرای این طرح قرار داشته و جزو استان های شاخص در اجرای این طرح به شمار می رود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بسته های حمایتی مانند اعطای تسهیلات و… برای کشاورزان نیز در نظر گرفته شده است، اظهار کرد:افزایش تولید در واحد سطح و افزایش بهره وری در تولید محصولات دیم از جمله اهداف اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.