طرح برخورد مقتدرانه با سرقت در آذربایجان‌ غربی وارد فاز اجرایی شد
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
شناسه : 305917
4
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و سارقان متواری در سطح استان با نام شهید مدافع امنیت "محمد رضا حاجی حسینلو" از امروز آغاز شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار رحیم جهانبخش، اظهار داشت: از امروز  طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و سارقان متواری در سطح استان با نام شهید مدافع امنیت “محمد رضا حاجی حسینلو” و با رمز “یا حسین(ع)” با  هدف  تثبیت و ارتقای امنیت  در نقاط جغرافیایی آذربایجان‌ غربی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۱۸۵ اکیپ خودرویی و بیش از ۲۰۰ اکیپ موتورسیکلت با در این طرح حضور مقتدرانه خواهد داشت، گفت: در راستای مطالبات مردمی و دستور فرمانده فراجا از امروز برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده‌تر صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجا‌ن‌ غربی ادامه داد: برنامه‌ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم‌های خبره پلیس استان با اشراف اطلاعاتی انجام شده و محلات آلوده و جرم‌خیز نیز شناسایی و تیم‌ها به صورت پوششی و غیرمحسوس با هوشمندی، اقتدار و قاطعیت کار مبارزه با سرقت را انجام خواهند داد.

وی خطاب به مالخران و افرادی که کالاهای مشکوک سرقتی را خرید و فروش می‌کنند، گفت: مالخران و آن دسته از افرادی که اقدام به خرید و فروش کالاهای مشکوک می‌کنند بدانند که اقدامات پیچیده پلیسی علیه آنها شروع شده است و در روزهای آینده به سراغ آنها می‌رویم  و قطعا چرخه سرقت قطع نمی‌شود مگر اینکه مالخران شناسایی و دستگیر شوند چرا که این مالخران هستند که به سرقت دامن می‌زنند.

جهانبخش افزود: برای اجرای این طرح هماهنگی لازم با دستگاه قضایی صورت گرفته و خواستار اعمال مجازات بازدارنده برای سارقان هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.