طرح آسفالت معابر و بهسازی مساکن روستایی در میاندوآب به بهره برداری رسید  
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
شناسه : 260819
8

به مناسبت دهه حساب100 امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح های آسفالت معابر و بهسازی مساکن روستایی در میاندوآب به بهره برداری رسیدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این طرح ها با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، فرماندار و جمعی از مسئولان در روستای مظفرآباد از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

رئیس اداره بنیاد مسکن میاندوآب در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: به مناسبت دهه حساب100 امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 75 واحد مسکن روستایی که با اعطای تسهیلات قرض الحسنه بهسازی شده اند، به بهره برداری رسیدند.

حقوردی هادی اظهار کرد: این مساکن با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، نوسازی و بهسازی شده اند.

وی هم چنین به افتتاح و بهره برداری از طرح آسفالت معابر روستایی از محل توزیع قیر رایگان اشاره و اظهار کرد: این طرح ها شامل آسفالت ریزی به مساحت 14 هزار و 73 مترمربع بودند که از محل قیر رایگان و با مشارکت دهیاران در روستاهای مظفرآباد و حاجی بهزاد در بخش مرکزی میاندوآب به بهره برداری رسیدند.

رئیس اداره بنیاد مسکن میاندوآب تصریح کرد: برای اجرای این طرح نیز اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 158 میلیون ریال هزینه شده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.