ضرورت رسیدگی به محورهای ارتباطی/به دنبال افتتاح جاده سرچم در نیمه نخست سال آینده هستیم
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 304589
5
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم تا بر اساس قولی که داده اند، در نیمه نخست سال آینده جاده میاندوآب-میانه-سرچم به بهره‌برداری رسیده و بعد از ۳۰ سال مردم از این پروژه بهره مند شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های حوزه راه در میاندوآب، اظهار کرد: طی بررسی های صورت گرفته پروژه های از روند جدی و خوبی برخوردار هستند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون چهار پروژه مهم در حوزه راه در این شهرستان در حال اجرا است، افزود: تسریع در پروژه ها در سفر پیگیری کردیم و الحمدلله نتایج خوبی نیز به دنبال داشت.

وی با تاکید بر اینکه همکاری مردم در برخی موارد نیاز است، گفت: دستورات لازم نیز در این زمینه توسط معاون وزیر راه برای تسریع صادر شد که پیگیری های لازم نیز در این زمینه انجام می گیرد.

عیسی زاده با تاکید بر اینکه رسیدگی به محورهای مواصلاتی منطقه لازم و ضروری است، تصریح کرد: الحمدلله جاده میاندوآب-میانه-سرچم نیز علی رغم شرایط سخت و کوهستانی از روند خوبی برخوردار بوده و روز به روز به نقطه پایان خود نزدیک می شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم و تلاش می کنیم تا بر اساس قولی که داده اند، در نیمه نخست سال آینده این پروژه به بهره‌برداری رسیده و بعد از ۳۰ سال مردم از این پروژه بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.