فعالیت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی با دو سوم کارکنان/ استفاده عمومی از ماسک باید به فرهنگ تبدیل شود
۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
شناسه : 289287
5

شهریاری، با اشاره به استمرار درگیری با کرونا در کشور، گفت: باید نسبت به همه گیر کردن استفاده از ماسک در میان مردم تلاش شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، محمدمهدی شهریاری شامگاه شنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های انجام گرفته بطور متوسط ۶۰ درصد از مردم استان در محیط های مختلف از ماسک استفاده می کنند.

وی، افزود: برای دستیابی به وضعیتی پایدار در بیماری کرونا حداقل باید ۸۰ درصد مردم از ماسک استفاده  و سایر دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار آذربایجان غربی، مهمترین راهکارهای کنترل بیماری کرونا را استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و پرهیز از تجمعات دانست و عنوان کرد: پیش بینی های کارشناسان حاکی از آن است که بیماری کرونا تا ۲ سال خواهد بود و لذا باید با رعایت دستورالعمل های لازم با آن زندگی کرد.

وی، عادی سازی بیماری کرونا را ممنوع اعلام کرد و گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف هستند تا بر اجرای مصوبات ستاد استانی نظارت کرده و گزارشات اقدامات انجام گرفته را بصورت هفتگی به دبیرخانه ستاد جهت تصمیم گیری های آتی ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.