ضرورت تبیین اهداف قیام امام حسین(ع)/امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی، قانونی و شرعی ما است
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
شناسه : 283317
3

امام جمعه میاندوآب گفت: باید در عزاداری ها به فلسفه قیام امام حسین(ع) توجه شده و اهداف قیام سید و سالار شهیدان از جمله برپایی نماز  تبیین شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: از اهداف قیام امام حسین(ع) برپایی امر به معروف و نهی از منکر بود.


امام جمعه میاندوآب افزود: باید در عزاداری ها به فلسفه قیام امام حسین(ع) توجه شده و اهداف قیام سید و سالار شهیدان از جمله برپایی نماز  تبیین شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید همیشه با امید به آینده حرکت کرد، گفت: قطار انقلاب در حال حرکت است و در این راه فراز و نشیب هایی مانند هشت سال دفاع مقدس که بیش از 40 کشور به مقابله با انقلاب دشمنی می کردند، وجود دارد.
حسن زاده تصریح کرد: این انقلاب با اخلاص شروع شده و با رهبری های داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و مسئولان دلسوز علی رغم همه دشمنی های دشمنان به پیش می رود.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر و با بیان اینکه باید نگاهها مثبت باشد، تصریح کرد: باید نگاه و توصیه های و ادبیات مقام معظم رهبری مدنظر ما قرار گیرد و این برای ما راهگشاست.
حسن زاده اظهار کرد: در راستای این موضوع ستاد امر به معروف و نهی از منکر میاندوآب رتبه نخست استانی را دارد.
وی با اشاره به اعزام مبلغان در ایام ماه محرم به مساجد، افزود: باید مبلغان به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در منابر توجه داشته باشند.

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی، قانونی و شرعی ما است

هم چنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با شهرستان همراه است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی، قانونی و شرعی ما است.
سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: هر کس به نوبه خود باید به وظیفه اش در قبال امر به معروف و نهی از منکر عمل کند.

نهضت حسینی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی، شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده انتظامی میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به عناوین و برنامه های هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر، گفت: برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال با شعار نهضت حسینی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی برگزار می شود.
سرهنگ حسن شیخ نژاد اظهار کرد: برگزاری نشست های تخصصی، جلسات سخنرانی، دیدار با علما و تجلیل از آمران به معروف و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این ایام است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.