ضرورت افزایش سرعت واکسناسیون کرونا در کشور/پیک های پی درپی کرونا محصول اهمال دولت گذشته است
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 295566
14
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد؛ نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه اهمال کاری و عدم اتخاذ آرایش دفاعی مناسب در دولت گذشته باعث ایجاد پیک‌های پی در پی کرونا شده است، تصریح کرد: باید سرعت واکسیناسیون افزایش یابد تا دیگر شاهد مصیبت دیده شدن خانواده های هموطنان عزیزمان نباشیم.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بیماری کرونا مسئله اول و فوری کشور است، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، لازم است همه مردم و مسئولان نسبت به مقابله با این بیماری احساس مسئولیت کرده و وارد عمل شوند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید حتما نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توصیه ها، اهتمام ویژه ای داشته باشند، افزود: لازم است مردم عزیز، شیوه‌نامه‌ها را به‌طور کامل رعایت کرده و به وظیفه خود در قبال جان خویش و دیگران عمل کنند تا جان و سلامتی خودشان و دیگران به خطر نیفتد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و بسیج در مقابله با کرونا از ابتدا در صحنه بوده و در کنار کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری در صحنه حاضر بوده اند، گفت: امروز همه باید با همه توان به کمک دولت بیاییم و دست در دست هم در کنار کادر درمان و سلامت به مقابله با این بیماری بپردازیم تا ان شالله از این وضعیت رهایی یابیم.

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه متاسفانه اهمال کاری و عدم اتخاذ آرایش دفاعی مناسب در دولت گذشته باعث ایجاد پیک‌های پی در پی کرونا شده است، تصریح کرد: باید سرعت واکسیناسیون افزایش یابد تا دیگر شاهد مصیبت دیده شدن خانواده های هموطنان عزیزمان نباشیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به برگزاری مجالس عزای حضرت سیدالشهداء(ع) اشاره و با تاکید بر دقت و توجه ویژه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی واهمیت دادن برگزارکنندگان جلسات و آحاد شرکت‌کنندگان به رعایت ضوابط و فاصله‌ها، اظهار کرد: مردم و عزادران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به جد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و مراقب باشند تا مجالس حسینی سبب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان و سو استفاده آنان نشود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.