صهیونیست‌ها به‌زودی تاوان جنایات خود را می‌دهند
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
شناسه : 312309
5
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: جنایت بی‌رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی محکوم بوده و ان شالله سیلی سخت و محکم بر رژیم کودک کش صهیونیستی نواخته شود.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، نشست فصلی ائمه جمعه جنوب آذربایجان غربی امروز به میزبانی میاندوآب در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی در این نشست در سخنانی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله بی‌رحمانه به مردم مظلوم فلسطین و غزه، اظهار کرد: ما به‌شدت این جنایت بی‌رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی با بیان اینکه به دنبال این جنایت صهیونیست‌ها موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دنیا به راه افتاده است، افزود: ان شالله به‌زودی سیلی سخت و محکم از طرف گروه‌های جبهه مقاومت بر رژیم کودک کش صهیونیستی نواخته شود.

وی با بیان اینکه این طوفان الاقصی مقدمه‌ای بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی است، گفت: ان شالله به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی که صدای پایه‌های لرزان آن به گوش می‌رسد، باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به جایگاه نمازجمعه و ائمه جمعه، تصریح کرد: نمازجمعه یک قرارگاه و میعادگاه و محل اتحاد و وحدت است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه باید وحدت و انسجام در اولویت همه ما باشد، اظهار کرد: این موضوع باید رویکرد همه ما بوده و در این راستا قدم برداشته و به تکلیف خود عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم را در اولویت خویش قرار دهند، افزود: مسئولان باید با وحدت و انسجام حول محور ائمه جمعه در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدم بردارند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی هم چنین به مقوله انتخابات و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه ما نشان‌دادن خدمات دولت و نظام اسلامی است و در این راه باید تلاش خود را به کار گرفته و دستاوردهای نظام و انقلاب و دولت را تبیین کنیم.

اسماعیلی افزود: دشمنان نهایت تلاش خود را برای سیاه‌نمایی و ناکارآمد جلوه‌دادن نظام اسلامی به کار گرفته و بهترین کار برای مقابله با این توطئه دشمنان؛ جهاد تبیین و بیان دستاوردها است.

در کنار مردم فلسطین هستیم

امام‌جمعه میاندوآب نیز در این نشست با محکوم‌کردن جنایت رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: این جنایت رژیم صهیونیستی که با حمایت استکبار جهانی صورت‌گرفته محکوم بوده و ما همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه در میاندوآب وحدت و همدلی بین مسئولان وجود دارد، افزود: مسئولان به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار مردم بوده و به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند.

تکرار جنایت رژِیم صهیونیستی در نوار غزه

محمدرضا رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این نشست با محکوم‌کردن جنایت رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، اظهار کرد: این حرکت ددمنشانه نشان از خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و تکرار جنایت ۷۰ساله آنان است و به‌شدت آن را محکوم می‌کنیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.