صنعت خودروسازی نیازمند تفکر حاکم بر ساخت موشک/کسانی که چشم امید به دیگر کشورها دارند، به مردم و توان داخلی توجه کنند/ برای رفع مشکلات باید تفکر بسیجی و جهادی در کشور حاکم شود
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
شناسه : 291772
15
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: می توان با همت و تفکر بسیجی، جهادی و انقلابی، مسیرهای طولانی را کوتاه کرده و کارهای ناممکن را ممکن ساخت و مشکلات را برطرف کرد.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: همانطور که در دهه اول انقلاب با روحیه بسیجی، کارهای ناشدنی را شدنی می کردیم، امروز نیز باید آنگونه باشیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: می توان با همت و تفکر بسیجی و انقلابی، مسیرهای طولانی را کوتاه کرده و کارهای ناممکن را ممکن ساخت، همانطور که با دستان خالی در مقابل شرق و غرب و دشمنان ایستاده و سیلی محکمی به گوش آنان نواختیم و آنها غلطی نتوانستند بکنند.

وی گفت: وقتی روحیه و همت انقلابی پای کار باشد، دیگر در آن جا من و تو وجود ندارد و همه ما می شویم و خداوند نیز برکت خود را نازل می کند.

عیسی زاده با تاکید بر اینکه هر موقع به مردم، توان داخلی و قدرت الهی اتکا داشته ایم، پیروز بوده ایم، تصریح کرد: با اتکای به خدای بزرگ و نیروی ملت بود که عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس را فتح کردیم و به انرژی اتمی و ساخت موشک دست یافتیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا ساخت یک خودرو از ساخت یک موشک پیچیده و سخت نیست، اظهار کرد: چگونه می شود که در صنایع دفاعی حرف اول را در منطقه می زنیم اما در ساخت یک خودوری پراید اندرخم  یک کوچه ایم.

وی با بیان اینکه با این مردم، بن بست وجود ندارد، افزود: خائنین و دشمنان هر روز به دنبال یک توطئه بوده اند، زمانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله را تحمیل کرده و بعد از پایان جنگ، به سمت فرهنگ و تهاجم فرهنگی روی آورده و اکنون نیز زالوصفتان به دنبال غارت کردن هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منابع سرشار در ایران اسلامی، گفت: ما منابع و امکانات فراوانی داریم که می توانند جایگزین نفت شده و به دیگر کشورها صادر شود.

عیسی زاده تصریح کرد: کسانی که چشم امید به دیگر کشورها دارند، به مردم و توان داخلی توجه کنند، با همین امکانات موجود می توان از مشکلات کاست، همانطور که همین مردم بودند در هشت سال دفاع مقدس، غرب و شرق را مات و مبهوت کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.