صدور 37 هزار کارت هوشمند ملی در میاندوآب/ آمار ازدواج  و ولادت کاهش یافت
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۸:۵۸
شناسه : 269808
7

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب گفت: امسال تعداد 37 هزار و 903 کارت هوشمند ملی برای متقاضیان صادر و  حدود 50 درصد جمعیت شهرستان میاندوآب کارت هوشمند ملی را دریافت کرده اند.

پ
پ

رضا لقایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال یک هزار و 459 مورد ازدواج در میاندوآب ثبت شده است، گفت: بررسی آمار ازدواج نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر کاهش در این زمینه است.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به اینکه بیشترین ازدواج ثبت شده برای زوج در گروه سنی 25 تا29 سال و زوجه 15 تا 19 سال است، اظهار کرد: از ازدواج های ثبت شده 846 مورد شهری و 613 مورد روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه بررسی آمار طلاق نیز حکایت از افزایش طلاق در شهرستان میاندوآب را در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را دارد، افزود: بر اساس آمار تحلیلی، بیشترین میزان طلاق در میاندوآب در سال های نخست زندگی روی داده است.

لقایی به میزان ولادت در هشت ماه نخست امسال در میاندوآب نیز اشاره و  تصریح کرد: در هشت ماه نخست امسال  تعداد سه هزار و 491 مورد واقعه ولادت در میاندوآب ثبت شده است که بر اساس آمار تحلیلی حدود 1/83 درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با بیان اینکه تعداد نوزادان پسر متولد شده در هشت ماهه امسال بیشتر از دختر است، گفت: در هشت ماهه نخست امسال یک هزار و 864 مورد نوزاد پسر و یک هزار و 627 مورد نوزاد دختر در میاندوآب متولد شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر ماه 436 نوزاد در میاندوآب متولد شده است که از این تعداد 69 واقعه دوقلوزایی و  پنج واقعه نیز سه قلو بوده است، افزود: از تعداد نوزادان متولد شده نیز یک هزار و 868 مورد شهری و یک هزار رو 623 مورد نیز روستایی بوده است.

لقایی تصریح کرد: بررسی آمار هشت ماهه، ثبت 796 مورد واقعه وفات را در شهرستان میاندوآب نشان می دهد که نشان از کاهش حدود 1.49 درصدی نسبت به سال قبل را دارد.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با بیان اینکه حدود 50 درصد جمعیت شهرستان کارت هوشمند ملی را دریافت کرده اند، افزود: امسال تعداد 37 هزار و 903 کارت هوشمند ملی و 10 هزار و 612 فقره شناسنامه مکانیزه برای متقاضیان صادر شده است.

وی گفت:  در میاندوآب نام های امیرعلی، محمد و علی بیشترین اسامی انتخابی خانواده های میاندوآبی برای پسران و نام های فاطمه، زهرا و یسنا نیز نام های برگزیده برای دختران است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.