صدور ۸۴ فقره سند مالکیت تک برگی اراضی کشاورزی در میاندوآب
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۴
شناسه : 303931
5
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد؛ مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب از صدور 84 فقره سند مالکیت تک برگی برای صاحبان اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: طرح صدور اسناد مالکیت تک برگی به جای اسناد دفترچه ای قدیمی با هدف اثبات مالکیت رسمی با استفاده از نقشه ثبتی (کاداستر) در سطح شهرستان آغاز شده است و مزایای خوبی برای کشاورزان دارد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: اجرای این طرح موجب سهولت دریافت تسهیلات بانکی، خدمات فنی و نقل و انتقال اراضی کشاورزی می شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون رفع تداخلات اراضی کشاورزی تصریح کرد: از ۲۰۲ پلاک دارای تداخل با اراضی ملی در شهرستان میاندوآب، نقشه تجمیعی ۱۳۴ پلاک در سطح ۱۵ هزار هکتار تهیه و رفع تداخل شده است، که ۹۸ پلاک نهایی شده منجر به صدور ۸۴  فقره سند مالکیت تک برگی برای کشاورزان این شهرستان  شده است.

دیانتی گفت: اسناد تک برگی صادر شده مربوط به روستاهای داش تپه، گزلان و گنج آباد می باشد و صدور اسناد برای سایر روستاها نیز در حال اقدام است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: با توجه به همکاری بین سازمان ثبت اسناد و املاک و جهاد کشاورزی، از مردم و کشاورزان انتظار داریم از این فرصت استفاده کرده و برای دریافت اسناد مالکیت به اراضی زراعی خود به ادارات ثبت اسناد و املاک مراجعه و پرونده تشکیل بدهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.