صدور حواله توزیع کود یارانه ای در آذربایجان‌غربی تنها از طریق الکترونیکی امکان پذیر است
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
شناسه : 296742
13
قربانی: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت:صدور حواله های الکترونیکی از طریق سامانه پهنه بندی و توسط کارشناسان پهنه مراکز انجام می گیرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مقصود قربانی در جلسه توجیهی صدور حواله الکترونیکی کودهای شیمیایی در میاندوآب با اشاره به فقر کودی خاک های منطقه و تاثیر منفی آن بر سلامت جامعه، اظهار کرد: رعایت تامین و توزیع کامل و سبدی کودهای شیمیایی در صدور حواله توسط کارشناسان ضروری است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی افزود: کارگزاران توزیع کود در هر شهرستان موظف به تامین مقدار حداقل دو تا سه تن از هر نوع کود شیمیایی در موجودی انبار خود هستند.

وی با اشاره به اهمیت سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی، افزود: برنامه ریزی اصولی و تصمیم گیری در هر حوزه وابسته به دقت و صحت آمار و اطلاعات موجود در آن بخش است از این رو بروزرسانی آمار و اطلاعات بهره برداران و محصولات تولیدی در سامانه جامع پهنه بندی بسیار حائز اهمیت است.

قربانی با بیان اینکه صدور حواله های الکترونیکی از طریق سامانه پهنه بندی و توسط کارشناسان پهنه مراکز انجام می گیرد، تصریح کرد: هر حواله دارای مشخصات شناسنامه ای بهره بردار، سطح زیر کشت و نوع محصول خواهد بود که سهولت پایش و رصد توزیع کودهای شیمیایی را میسر می سازد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.