“صبح و نشاط” به‌وقت میاندوآب، شهر دوچرخه ایران
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
شناسه : 308165
7
همایش ترکیبی دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در میاندوآب با عنوان شهر دوچرخه ایران برگزار و از برنامه “صبح و نشاط” شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این همایش باشکوه که به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم میاندوآب، با انواع دوچرخه در همایش شرکت کردند.

در کنار دوچرخه‌سواران که امروز بار دیگر اثبات کردند عنوان “شهر دوچرخه” ایران تنها برازنده میاندوآب است، همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز برگزار و اقشار مختلف مردم به‌صورت خانوادگی در محل پایانی همایش حضور یافتند.

دوچرخه‌سواران در این همایش که به‌صورت زنده از طریق برنامه “صبح و نشاط” شبکه سه سیما پخش می‌شد، مسیر کوی جهادگران تا میدان انقلاب و نیز مسیر پل دفاع مقدس تا میدان انقلاب را رکاب زدند و اقشار مختلف مردم نیز به‌صورت پیاده از نقاط مختلف خود را به محل پایانی همایش رساندند.

در این همایش سخنرانان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از حضور شرکت‌کنندگان، با بیان اینکه ورزش دشمن بیماری و ضامن سلامتی است، بر لزوم استفاده از دوچرخه این وسیله پاک برای داشتن هوای پاک و سالم تأکید کردند.

در پایان این همایش که معاون وزیر ورزش و جوانان میهمان ویژه آن بود، جوایز نفیسی از جمله صدها دستگاه دوچرخه به‌قیدقرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

برنامه تلویزیونی “صبح و نشاط” روزهای جمعه میزبان شهرهای مختلف کشور برای پوشش تلویزیونی همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است و درحالی‌که پیش از کرونا سه سال متوالی در همایش دوچرخه‌سواری که با عنوان”میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” برگزار شد، میهمان مردم میاندوآب بود، امسال نیز دوباره بعد از سه سال از میاندوآب، شهر دوچرخه ایران و زادگاه شهید باکری روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

*عکس تزئینی است

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.