مشکلی در تامین بنزین در جنوب آذربایجان غربی وجود ندارد
۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
شناسه : 294999
11
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در شهرهای مختلف جنوب آذربایجان غربی وجود ندارد.
پ
پ

سیدجواد فیض حسینی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: درچند روز گذشته به دلیل قطع ارسال فرآورده از طریق خطوط لوله وقفه ای در تامین بنزین در برخی جایگاه های شهرهای جنوب استان بوجود آمده بود که موجب تعطیلی و ایجاد صف در شماری از جایگاه ها شده بود که این مشکل خوشبختانه با تامین سوخت مورد نیاز از منطقه همدان برطرف شد ضمن اینکه مشکل تامین سوخت از طریق خط لوله نیز هم اینک مرتفع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: هم اکنون با رفع مشکل تامین سوخت از طریق خطوط لوله، در تمامی انبارها و مخازن این منطقه ذخیره سازی لازم انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فیض حسینی گفت: ظرف چند ساعت آینده نیز مشکلات محدودی که در برخی جایگاه ها در تامین بنزین وجود دارد به طور کامل برطرف خواهد شد و لذا شهروندان ضمن خودداری از ازدحام و هجوم بردن به جایگاه های عرضه بنزین آرامش خود را حفظ کرده و برای سوختگیری صبور باشند.

وی همچنین از مردم خواست که اطلاعیه ها و اخبار مرتبط را از مجاری و کانال های موثق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت و به شایعات توجه نکنند تا روند عادی سوخت رسانی با تلاش کارکنان پخش فرآورده های نفتی، جایگاه داران، پیمانکاران حمل و نقل و رانندگان نفتکش ها ادامه یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان این شرکت در چند روز گذشته اضافه کرد: سوخت رسانی بدون وقفه به مجاری عرضه انجام می شود و خوشبختانه مشکلی در تامین بنزین در این منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.