شور و شعور حسینی در محرم امسال به دنیا نشان داده می شود
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
شناسه : 289759
7

فرماندار میاندوآب گفت: در عزاداری های محرم امسال شور و شعور حسینی را درهم می آمیزیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی با شکوه برگزار می کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر در شهرستان میاندوآب، گفت: با توجه به مسائل بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا نمی‌توان بحث سلامت جامعه را مورد بی توجهی قرار داد، ولی باید به این‌مهم نیز توجه کنیم که ما هر چه داریم از همین روضه ها و ماه محرم و عاشورا است، این مباحث موضوعی نیست که شخصی بخواهد با آن ساده برخورد کند .

فرماندار میاندوآب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، در عزاداری های محرم امسال شور و شعور حسینی را درهم می آمیزیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی با شکوه برگزار می کنیم.

وی اظهار کرد: همانگونه که در شب های قدر ماه مبارک رمضان به پروتکل های بهداشتی توجه شد و بهترین رعایت ها و مراقبت ها را در این حوزه از سوی مردم در مساجد و هیات ها شاهد بودیم، همین متدینین و مومنین برای عزاداری در ماه های محرم و صفر نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

شیرازه محبت با تاکید بر این موضوع که دشمنان از هرفرصتی برای کمرنگ نمودن اعتقادات و باورهای مذهبی ملت ولایتمدار ایران هستند گفت: در ایام محرم و صفر، رفتار هیات های مذهبی و مردم محک سنجش ولایتمداری خواهد بود، فرمایشات ولی امر مسلمین در اجرای مراسم های مذهبی در ایام کرونایی باید مد نظر قرار گیرد .

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه محرم امسال با سالیان گذشته فرق دارد، تصریح کرد: در ایام محرم امسال جابجایی و حرکت دسته های عزاداری کاملا ممنوع بوده و تمامی دسته ها ملزم به استقرار در مناطق مشخص شده محلات خود و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.