شورای شهر میاندوآب و گام های برداشته شده برای انتخاب شهردار
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
شناسه : 305913
4
در هفته های گذشته با استعفای "بابک قدیمی" شهردار سابق میاندوآب، دوباره کلید شهرداری میاندوآب به سرپرست سپرده شد تا باز هم داستان انتخاب شهردار میاندوآب شروع شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، انتخاب شهردار جدید برای میاندوآب، موضوع جدیدی نیست و تقریبا همه مردم با تغییر شهردار میاندوآب در طول سال در سال های گذشته خو گرفته اند و عادت کرده اند که میاندوآب چند ماه یک بار شهردار جدید به خود ببیند.

در هفته های گذشته نیز با استعفای “بابک قدیمی” شهردار سابق میاندوآب، دوباره کلید شهرداری میاندوآب به سرپرست سپرده شد تا باز هم داستان انتخاب شهردار میاندوآب شروع شود.

موضوع عدم ثبات در شهرداری میاندوآب حتی به خطبه های نماز جمعه نیز کشیده شد و حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه این شهر در خطبه های نماز جمعه هفته های گذشته گفت که این وضعیت زیبنده دیار باکری نیست.

حتی بازیگران طنز نیز در مراسم جنگ شادی به مناسبت دهه فجر؛ موضوع عدم ثبات در شهرداری میاندوآب را سوژه خود قرار داده و به طنز کنایه های سنگینی به شورای شهر زدند.

درخواست رئیس شورا برای معرفی گزینه های مدنظر شهرداری

بعد از این موضوعات، رئیس شورای شهر میاندوآب در آغاز جلسه فوق العاده اخیر این شورا، به موضوع انتخاب شهردار میاندوآب اشاره کرد و گفت: از اعضای شورا شهر درخواست می کنیم تا گزینه‌های خود را برای تصدی شهرداری معرفی کنند.

بابک محمدزاده با اشاره به ضرورت انتخاب شهردار جدید، افزود: باتوجه به فرارسیدن  عید نوروز و تعطیل های پیش‌رو، ضروری است به انتخاب شهردار جدید اقدام کنیم.

وی اظهار کرد:  اعضای شورای شهر ظرف یک هفته آینده  گزینه های پیشنهادی  و مدنظر خود را برای بررسی در جلسه شورا، مطرح و معرفی نمایند.

فعلا در مورد شهردار تصمیمی نگرفته ایم

سخنگوی شورای شهر میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگار ما گفت: فعلا در مورد شهرداری در جلسه شورا هیچ بحث و تصمیمی نگرفته ایم.

اسکندر سجادی افزود: قطعا در اسفند ماه در این زمینه به بحث و تبادل نظر می پردازیم و این موضوع در جلسه شورا مطرح می شود.

وی اظهار کرد: بنده علاقمند هستم تا یک فرد با مدیریت قوی به عنوان شهردار انتخاب شود.

میاندوآب شهردار باتجربه می خواهد

دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز با اشاره به موضوع انتخاب شهردار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حدود یک ماه است که شهردار میاندوآب استعفا داده و شهرداری با سرپرست اداره می شود.

جهانگیر قاسم زاده افزود: عاملی که باعث شده تا دائما شهردار میاندوآب عوض شود این است که در انتخاب خود دقت نمی کنیم.

وی اظهار کرد: میاندوآب شهرداری می خواهد که با تجربه و توانا باشد و بتواند بر مشکلات این شهر فائق آید.

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه مردم ناراضی هستند و این وضعیت راضی کننده نیست، گفت: امیدواریم تصمیماتی که در این زمینه خواهیم گرفت در راستای توسعه میاندوآب باشد.

اما در این میان در محافل عمومی و مجازی اسامی افراد مختلفی به عنوان گزینه برای شهرداری میاندوآب مطرح شده است که هنوز هیچ یک از آنها در جلسه شورای شهر مطرح نشده است.

از سوی دیگر با توجه به اینکه در آستانه سال نو و استقبال از مسافران نوروزی قرار داریم؛ لازم است تا هرچه سریعتر وضعیت مدیریت شهرداری میاندوآب تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.