شورای شهر میاندوآب برای انتخاب شهردار تشکیل جلسه می دهد/ آیا طلسم انتخاب شهردار شکسته می شود؟
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
شناسه : 265526
10

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب از برگزاری جلسه این شورا در روز سه شنبه با موضوع انتخاب شهردار و همچنین انتخاب اعضای کمیسیون ها خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، موضوع انتخاب شهردار میاندوآب یکی از موضوعاتی است که این روزها به تیتر اخبار رسانه ها و نقل محافل عمومی مجازی و حقیقی تبدیل شده است.

بعد از اینکه در اواخر مهر ماه سال گذشته عبداللهی شهردار وقت میاندوآب به گفته فرماندار استعفا داد و رفت، شهرداری میاندوآب تا پایان فعالیت دور چهارم شورای شهر با نجفیان، مولایی، احدزاده و اصغری پور به عنوان سرپرست اداره شد تا فعالیت دور پنجم شوراها آغاز شود، البته در این میان تلاش هایی هم برای انتخاب شهردار انجام گرفت که هیچکدام به نتیجه نرسید.

شورای دور پنجم شهر نیز به صورت رسمی فعالیت خود را از اول شهریور آغاز و با ادامه سرپرستی “وحید اصغری پور” سرپرست فعلی شهرداری، موافقت کرد و تا به امروز نیز سه جلسه رسمی تشکیل داده است ولی هنوز هم میاندوآب شهردار خود را نشناخته است.

انتقاد شدید امام جمعه میاندوآب از عدم انتخاب شهردار

این موضوع حتی سبب شد تا امام جمعه میاندوآب در خطبه های نماز جمعه گریزی به موضوع عدم انتخاب شهردار زده و با انتقاد از یک سال بی شهردار بودن میاندوآب، گفت: یک سال است میاندوآب شهردار ندارد و عده ای به جان هم افتاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه یک ماه است که تذکر می دهم تا شهردار هرچه سریعتی انتخاب شود، افزود: مردم معطل شورا و شهردار نشده و به کارهای خود برسند و به کوچه ها و خیابان های خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه نباید کاری کرد که مردم از شما روی گردان شوند و مردم رای داده اند تا هر چه سریعتر شهردار شهرشان انتخاب شود، اظهار کرد: نخستین حرف شورا این بود که شهردار را انتخاب می کنند ولی اینها استقلال فکری ندارند و اکنون باید از آنها پرسید که آیا انتخاب شهردار میاندوآب از انتخاب شهردار تهران سخت تر است؟ این وضعیت فعلی میاندوآب خیانت به مردم و شهر است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه چرا فرماندار و نمایندگان شهرستان به موضوع ورود پیدا نمی کنند، تصریح کرد: آیا همیشه تنها باید من موضع گیری کنم؟ مسئولان به موضوع ورود پیدا کرده و بنده هفته آینده به استانداری می روم و می گویم که شما برای ما شهردار انتخاب کنید، ما در شهرمان نمی توانیم شهردار انتخاب کنیم.

وی افزود: اکنون اگر انتخاب شهردار سه ماه طول بکشد وای به حال پروژه ها و آن موقع فردا پروژه ها و کارها چگونه پیش خواهد رفت؟

طلسم برگزاری جلسه انتخاب شهردار شکسته شد

از سوی دیگر در آخرین جلسه رسمی شورای شهر مسائل مختلفی مطرح و در نهایت تصمیم به موکول کردن موضوع انتخاب شهردار به زمان دیگری گرفته شد، زمانی که برخی احتمال می دادند هفته گذشته باشد اما جلسه ای تشکیل نشد تا اینکه نایب رئیس شورای شهر میاندوآب از برگزاری جلسه در روز سه شنبه (فردا) خبر داد.

احدغفاری در کانال تلگرامی خود با اشاره به برگزاری جلسه شورای شهر در روز سه شنبه، اظهار کرد: روز سه شنبه ساعت ۱۷ عصر جلسه شورای شهر با موضوع انتخاب شهردار و همچنین انتخاب اعضای کمیسیون ها برگزار خواهد شد .

وی افزود: این جلسه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه میاندوآب در محل دفتر شورای شهر برگزار و شهردار آینده میاندوآب با رای اعضای شورا از بین کاندیداهای مطرح و اعلام شده قبلی انتخاب می شود.

با توجه به مسائل مطرح شده در روزهای پس از آغاز فعالیت شورای پنجم شهر، امیدواریم طلسم انتخاب شهردار جدید میاندوآب در جلسه فردا شکسته شده و شورای شهر نیز با وحدت و همدلی به امورات مردم رسیدگی کنند و این را در نظر داشته باشند که میاندوآب بیشترین ضربه را از اختلاف خورده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.