شورای شهر در کنار فعالیت عمرانی به اقدامات فرهنگی نیز توجه کند/ مردم از شورای شهر انتظار همدلی و خدمت صادقانه دارند
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
شناسه : 261997
4

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شورای شهر در کنار خدمات و اقدامات عمرانی که انجام می دهد، به موضوعات و اقدامات فرهنگی نیز باید توجه داشته باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در دیدار منتخبان مردم میاندوآب در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر با تبریک انتخاب این افراد از سوی مردم، اظهار کرد: امیدواریم اعضای منتخب شورای شهر با وحدت و با قدم های خوبی که برای شهر بر می دارند، پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: این موضوع باید مورد توجه اعضای شورای شهر باشد و همه باور کنیم که عملکرد مثبت یا منفی ما به حساب نظام اسلامی نوشته می شود و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی با توصیه به اعضای شورای شهر مبنی بر توجه به موضوعات و اقدامات فرهنگی، گفت: شورای شهر در کنار خدمات و اقدامات عمرانی که انجام می دهد، به موضوعات و اقدامات فرهنگی نیز باید توجه داشته باشند.

مولودی در ادامه توصیه های خود به اعضای منتخب شورای شهر، تصریح کرد: توصیه می کنیم که اعضای شورای شهر تلاش کنند تا شان و جایگاه شورای شهر که یک نهاد مردمی است، ارتقا یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه مردم از شما به عنوان نمایندگان خود در شورای شهر انتظار دارند، اظهار کرد: مردم از اعضای شورای شهر توقع داشته و منتظر تحقق وعده ها هستند و توصیه ما این است که این موضوع را در نظر داشته باشید.

وی با بیان اینکه ما سرباز ولایت هستیم و با یادآوری این جمله از رهبر معظم انقلاب که فرمودند:” اگر می‌خواهید از این سیم‌های خاردار عبور کنید اول باید از سیم خاردار نفس خودتان  عبور کرده باشید. اگر توانستید از سیم‌های خاردار نفس خودتان عبور کنید آن وقت می‌توانید از اینجاها هم عبور کنید”، افزود: این جمله تذکری به همه ما مسئولان است و لذا باید همیشه توصیه ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب را در نظر گرفته و با  روحیه جهادی و انقلابی کارها را پیش ببریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.