شهید فهمیده تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) بود/دانش آموزان به دنبال علم همراه با معنویت باشند
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۵۶
شناسه : 284852
5

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: توامان کردن علم با معنویت وظیفه دانش آموز بسیجی در راه تمدن سازی نوین اسلامی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده امروز در همایش استکبارستیزی دانش آموزان که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان ابوعلی سینا میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: شهید فهمیده درس گرفته و تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) بود که نارنجک به کمر خود بست و در مقابل دشمن ایستاد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد شهید فهمیده، گفت: دانش آموزان باید آمادگی خود را در تمام عرصه های علمی، نظامی و دفاعی حفظ کنند و از این مرز و بوم و مرزهای آن دفاع کنند.

وی با اشاره به نقش مهم دانش آموزان در کشور، افزود: شهید فهمیده، آموخته بود که دفاع از وطن، قرآن و اهل بیت(ع) یعنی چه و امروز وظیفه شماست که در راه علم قدم بردارید.

فرج زاده تصریح کرد: دانش آموزان همیشه باید در صحنه بوده و گوش به فرمان رهبری و ولایت باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دانش آموزان باید مرزهای علم و دانش را بشکافند، اظهار کرد: علم بدون اخلاق و معنویت نتیجه اش کشتار مردم یمن است.

وی گفت: تعلیم باید در کنار تربیت و پرورش باید در کنار آموزش و حتی مقدم بر آن باشد و در تمدن نوین اسلامی باید علم همراه با معنویت باشد.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این همایش در سخنانی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس، دانش آموزان در کنار آحاد مختلف انقلاب در جبهه ها حاضر شده و از خاک و وطن دفاع کردند.

بهروز تقی نژاد گفت: دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و ارکان کلی نظام قدم های اساسی برداریم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.