شهید سلیمانی، نماد بارز مبارزه با تروریسم/ سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
شناسه : 292247
5

در جلسه ستاد گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ایشان به عنوان  نماد مبارزه با تروریسم و یک مکتب و راه یاد و بر لزوم ادامه راه ایشان تاکید شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه ستاد گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان میاندوآب با حضور اعضا در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی می فرمایند که به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، برنامه های بزرگداشت با حضور اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای تابعه میاندوآب همزمان با اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار شد، گفت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای گرامیداشت نخستین سالگرد آن شهید بزرگوار در شهرستان قدم برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر فضاسازی فرهنگی مناسبت به مناسبت ایام شهادت حاح قاسم سلیمانی، بزرگداشت حماسه ۹ دی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده توسط متولیان، تصریح کرد: نامگذاری میادین، خیابان یا معابری در این زمینه، ویزیت رایگان در مراکز درمانی، دیدار با خانواده شهدا، راه اندازی پویش نذرخون و مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف و کمک های مومنانه… از جمله برنامه های پیشنهادی به این مناسبت است.

پالهنگ با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبیین اهداف، راه  و مکتب شهید سلیمانی، اظهار کرد: برگزاری مسابقه و پویش های مردمی با موضوع زندگینامه و مکتب سردار شهید سلیمانی، تولید کلیپ، نماهنگ و راه اندازی پویش های مختلف در این راستا نیز پیش بینی شده است.

سردار سلیمانی، نماد بارز مبارزه با تروریسم

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سردار صلح نام برد و گفت: تمام جهان نظاره گر شکوه و عظمت مراسم وداع با شهید حاج قاسم سلیمانی بودند، مراسمی که همچون مراسم وداع با معمار کبیر انقلاب شور، شعور حسینی و آزادگی ملت ایران را به نظاره گذاشت.

حسام شیرازه محبت افزود: کشوری که ادعای حمایت از حقوق بشر و دموکراسی دارد هزاران کیلومتر دورتر از مرز خود و در کشوری ثالث دست به ترور کسی می زند که هدفش ایجاد صلح و پایداری امنیت و اعتقادش ثبات سیاسی در منطقه بود.

وی اظهار کرد: دولت آمریکا فکر می کند با برجسته سازی تروریسم دولتی و تامین تسلیحات نظامی پیچیده، تامین هزینه جنگ نیروهای تکفیری داعش، سلفی و …می تواند امنیت کشورش را برقرار کند، بزدلانه دست به ترور دشمن شماره یک داعش زد غافل از اینکه قطره قطره خون شهید سلیمانی پیام نفوذ جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای سیاسی جهان را به دنیا صادر کرد.

فرماندار میاندوآب در ادامه با اشاره به نوع دوستی مردم میاندوآب و افزایش کمک های مومنانه در این شهرستان، گفت: در این مقطع زمانی شایسته است که تمامی کمکهای مومنانه ساماندهی شده و بصورت یکپارچه در مسیری هدایت شود که مزین به نام و یاد حاج قاسم سلیمانی شود.

شیرازه محبت در خاتمه اظهار امیدواری کرد با بهبود شرایط کرونایی مراسمات گرامیداشت، یادواره ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیگر برنامه های پیش بینی شده در بهترین شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی ستادمقابله با کرونا به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در خصوص هماهنگی فضاسازی شهری، برگزاری مسابقه و پویش های مردمی با موضوع زندگینامه و مکتب سردار شهید سلیمانی، برگزاری پویش اهدای خون، بزرگداشت نهم دی ماه و روز میثاق با ولایت و تولید محتوای در فضای مجازی تبادل نظر و گفتگو شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.