شهید بهشتی از شخصیت های برجسته و متفکر نظام اسلامی بود
۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
شناسه : 309097
4
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی از ذخایر عظیم انقلاب اسلامی و از شخصت های برجسته بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهید بهشتی یک ملت بود و این فرمایش امام (ره) گویای بزرگی و عظمت آن شهید است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید بهشتی دارای فکر، اندیشه و توان مدیریتی بی‌نظیر بود، افزود: شهید بهشتی یکی از شخصت های برجسته بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی نقش مهمی داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند، گفت: شهید بهشتی، مرد علم، تدبیر و عمل، دانشمند و سرباز مطیع امام عزیز بود که در تدوین قانون اساسی در مسیر انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند و دشمنان این را برنتافتند و به ترور ایشان دست زدند.

عیسی زاده با بیان اینکه شهید بهشتی از ذخایر عظیم انقلاب اسلامی و یارویاور امام (ره) بودند و مسیری که ترسیم کرد بی‌نظیر بود، تصریح کرد: دشمنان و منافقین با ترور شهید بهشتی و شخصت های انقلابی که یاوران حضرت امام (ره) و دیده‌بانان انقلاب اسلامی بودند به دنبال انحراف در مسیر انقلاب بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.